„Susisiekimo galimybės visą laiką atveria naujų galimybių tiek Lietuvos verslui, tiek pačiai šaliai pasinaudoti ta infrastruktūra ir turėti daugiau opcijų, kaip pasiekti savo tiekėjus ir klientus tiek eksporto, tiek importo prasme. Ekologinės realijos bus papildomos – visi kalbame apie logistikos verslo sukuriamą taršos žalą“, – žurnalistams Kaune pirmadienį teigė bendrovės „Ad Rem transport“ vadovas A. Šimelis.

„Šiuo metu vilkikai, važiuodami per Europą, degina kurą, išmeta daug teršalų, šiuo atveju to nebus, nes priekabos keliaus pakankamai draugiškai aplinkai. Kainodara pakankamai artima (kitų krovinių gabenimo būdų kainai – BNS) ir skatinanti netgi pasinaudoti. Nėra monopolijos, rinka sureguliuos sąlygas“, – pridūrė A. Šimelis.

Jo manymu, šiek tiek laiko prireiks, kad terminalas „įsibėgėtų“ – pritrauktų kuo daugiau klientų.

„Daug planavimo (perorganizuoti krovinių pristatymą – BNS) yra, daug suderinimų tiek Lietuvoje, tiek Europoje“, – teigė Logistikos asociacijos vadovas.

Jis tikisi, kad daugeliui įmonių prisitaikyti prie naujo krovinių mazgo neužtruks.

„Nemanau, kad truks bus labai ilgai, ypač dabar, kai transporto rinka auga, jaučiamas vairuotojų trūkumas. Manau, kad per tris mėnesius, pusę metų ir turėtų būti pilnai užkrautas (terminalas – BNS). Kiek žinau, yra planuojami sąstatai“, – teigė A. Šimelis.

Jis prognozuoja, kad per Kauną krovinius gabens įmonės, „turinčios paprastesnius produktus ir lengvesnius pristatymus į vieną tašką“.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis pirmadienį Kaune sakė, jog artimiausiu metu į terminalą atvyks du traukiniai per savaitę, o iki metų pabaigos tikimasi jų sulaukti ir po keturis.

„Kitais metais aš labai tikiuosi, kad mes turėsime ir naują maršrutą iš šiaurės Italijos, kur kroviniai taip pat atkeliaus čia“, – kalbėjo jis.

KIT europine vėže sujungus su Europos geležinkelių tinklu, jis tapo toliausiai į Rytus nutolusiu Europos geležinkelių sistemos tašku, kurį europinio standarto bėgiais gali pasiekti krovininiai traukiniai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)