Pasak jos, tokį didelį pajamų augimą lėmė pasaulinės pandemijos metu itin padidėjęs pašto siuntinių kiekis – tiek verslas, tiek gyventojai aktyviai naudojosi elektroninės prekybos, pašto kurjerių paslaugomis.

Pagal bendrąsias pajamas didžiausias rinkos dalis sausį-kovą užėmė valstybės valdomas Lietuvos paštas – 27,9 proc., „DPD Lietuva“ – 23,8 proc. ir „Venipak Lietuva“ – 14,5 proc.

Pajamos, gautos už korespondencijos siuntų pristatymą, palyginti su praėjusių metų pirmuoju ketvirčiu, padidėjo 5,2 proc. iki 14,5 mln. eurų, o pajamos, gautos už pašto siuntinių pristatymą, per metus išaugo 81,7 proc. iki 54,24 mln. eurų ir sudarė 77,5 proc. visų pašto paslaugos teikėjų pajamų.

Pagal pajamas, gautas už pašto siuntas, siunčiamas naudojant neuniversalią pašto paslaugą, pirmąjį ketvirtį „DPD Lietuva“ užėmė 26,4 proc. rinkos, Lietuvos paštas – 20,2 proc., „Venipak Lietuva“ – 16,1 proc.

Sausį-kovą iš viso pristatyta 26,64 mln. vienetų pašto siuntų – 37 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu, korespondencijos siuntų kiekis išaugo 3,4 proc. iki 13,56 mln. vienetų, pašto siuntinių kiekis didėjo 106,6 proc. iki 13,08 mln. vienetų.

Lietuvos teritorijoje siųstų korespondencijos siuntų kiekis sumažėjo 9,1 proc., pašto siuntinių kiekis išaugo 94,7 proc.

Tarptautinių siunčiamųjų korespondencijos siuntų skaičius išaugo 1,7 proc., tarptautinių gaunamųjų augo 46,6 proc., o tarptautinių siunčiamųjų pašto siuntinių skaičius augo 64,4 proc., tarptautinių gaunamųjų – 198,8 proc.

Universaliosios pašto paslaugos kiekis sumažėjo 8,3 proc. iki 3,53 mln. vienetų. Pajamos, gautos už šios paslaugos teikimą, sumenko 1,9 proc. iki 6,45 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)