UAB „Ogmios Astra laikrodžiai“ direktorius Aidas Gužauskas, valdantis laikrodžių salonų parduotuvių tinklą „Šveicarija“, pasakojo dirbantis su daugeliu šalių, tačiau tokioje situacijoje dar niekada nebuvęs atsidūręs.

Jis aiškino prieš kurį laiką iš Lietuvos registruotu paštu į Jungtinę Karalystę išsiuntęs laišką su dokumentais, tačiau šis gavėjo dar nepasiekęs.

„Šis laiškas jau daugiau kaip trys mėnesiai dar pakeliui į Jungtinę Karalystę.

Tokios absurdiškos situacijos dar nesu matęs savo gyvenime“, – teigė jis.

Taip pat verslininkas pasakojo susidūręs su sunkumais ir kalbant apie gaunamas siuntas.

„Močiutė, kuri gyvena Rusijoje, vaikui siuntė siuntą, mes užpildėme deklaraciją jau prieš 30 dienų. Skambinome į paštą, jie vėl mūsų prašė užpildyti, mes prieš 11 dienų ją vėl užpildėme, gavome patvirtinimą į el. paštą, kad deklaraciją gavo, bet siuntos vėl nėra.

Paštas vėl prašė deklaracijos, sakė, kad reikia užpildyti kaip dovaną vaikui, o užpildžius pašto darbuotoja pareiškė, kad vėl jos nemato.

Lietuvos paštas tiesiog tyčiojasi iš žmonių, gauna pinigus ir siuntų nepristatinėja. Tai jau tikras absurdas“, – sakė verslininkas.

Redakcija susisiekė su „Lietuvos pašto“ atstove žiniasklaidai Monika Pivoraite. Ji teigė apgailestaujanti dėl klientui kilusių nepatogumų.

„Deja, šios konkrečios situacijos negalime plačiau pakomentuoti, nes nežinome nei vieno siuntimo detalių. Maloniai kviečiame šį klientą susisiekti su mūsų Kontaktų centru – būtinai pasiaiškinsime abi situacijas ir padėsime klientui.

Šiuo metu daugelis siuntų bei laiškų keliauja įprastais terminais, tačiau, kaip ir įprastu metu, gali pasitaikyti pavienių nesklandumų. Svarbu pastebėti, kad užsienio siuntų kelionės trukmę vis dar veikia pandemijos nulemti trukdžiai, todėl šių siuntų pristatymo terminai yra šiek tiek ilgesni nei buvo prieš pandemiją. Šiuo metu siuntos į Jungtinę Karalystę pristatomos vidutiniškai per 14-15 d.

Lietuvos paštas teikia deklaravimo tarpininkavimo paslaugą – tokiu atveju gavėjui reikia pateikti deklaravimui reikalingą informaciją, o mes pasirūpiname tolimesnėmis išmuitinimo procedūromis. Kartais būna atvejų, kai pateiktus duomenis reikia patikslinti, tuomet susisiekiame su klientu ir prašome papildyti pateiktą informaciją“, – sakė ji.

„Delfi“ primena, kad visai neseniai apie Lietuvos pašto teikiamas paslaugas kalbėjo ir Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) atstovai.

Buvo sakoma, kad NŽT naudojantis „Lietuvos pašto“ paslaugomis, siunčiami laiškai su svarbia ir aktualia informacija dalies asmenų nepasiekia arba pasiekia pavėluotai.

LP anksčiau platintame pranešime žiniasklaidai buvo teigiama, kad praėjus kiek daugiau nei trims mėnesiams nuo Lietuvos pašto perėjimo prie automatizuoto skirstymo, išryškėjo netinkamų gyventojų adresų problemos mastas – oficialiose valstybės duomenų bazėse daugiau nei 100 tūkst. nepilnų adresų, todėl laiškai bei siuntos šiais adresais gavėjų nepasiekia, o nemažą dalį tokių laiškų tenka grąžinti siuntėjui.

Dėl to, kaip buvo teigiama, grąžinama ir dalis valstybės institucijų siunčiamų laiškų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (109)