Ekonomikos ir inovacijų ministrės įsakymu A. Cijūnaitis į Registrų centro valdybą paskirtas praėjusią savaitę, jis tapo šeštuoju valdybos nariu.

Naujojo įmonės valdybos nario teigimu, pagrindiniai artimiausio laikotarpio įmonės uždaviniai yra platesnis duomenų atvėrimas bei sklandus teisinio statuso pakeitimas.

„Vienas iš svarbesnių uždavinių bus kuo plačiau įdarbinti Registrų centro pagrindinį turtą - duomenis, juos atveriant pakartotiniam naudojimui, bet tuo pačiu atliepiant ir įmonės teisėtus lūkesčius. Antras svarbus uždavinys - sklandus įmonės transformavimas ir teisinio statuso keitimas“, - kalba A. Cijūnaitis.

Vilniaus universitete taikomosios matematikos išsilavinimą įgijęs A. Cijūnaitis pastaruosius trejus metus dirbo Ekonomikos ir inovacijų ministerijoje, prieš tai yra dirbęs Vyriausybės kanceliarijoje, Finansų ministerijoje, bendrovėje „Vilniaus vandenys“, ne vienoje bankinio sektoriaus bendrovėje.

Remiantis Registrų centro įstatais įmonės valdybą sudaro 7 nariai. Be A. Cijūnaičio joje taip pat dirba valdybos pirmininkas Egidijus Vaišvilas, Ina Bielskė, Andrius Byčkovas, Ingrida Miknevičienė ir Arūnas Stašionis.

Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius - valstybės registrus ir informacines sistemas, kuriose kaupiami mūsų šaliai svarbūs duomenys. Lietuvos registrų sistemos pagrindą sudaro 6 pagrindiniai valstybės registrai, iš kurių 5 pagrindinių valstybės registrų tvarkytojas yra Registrų centras.

Šiuo metu Registrų centras iš viso tvarko 11 registrų ir daugiau kaip 10 informacinių sistemų. Prižiūrėdamas valstybinės reikšmės registrus ir informacines sistemas Registrų centras nuolatos teikia pasiūlymus jų valdytojams dėl šių registrų ir sistemų atnaujinimo, taip pat pagal poreikį diegia valdytojų patvirtintus registrų ir sistemų modernizavimo sprendimus. 2020 metų valstybės valdomų įmonių (VVĮ) gerojo valdymo indekse Registrų centro valdymo kokybė įvertinta teigiamai (A reitingas). Įmonėje dirba apie 1,5 tūkst. darbuotojų