„Atidžiai išnagrinėsime, ar šie duomenys suteikia „Facebook“ nesąžiningą konkurencinį pranašumą, ypač klasifkuotų internetinių skelbimų rinkoje..., kur „Facebook“ taip pat konkuruoja su bendrovėmis, iš kurių renka duomenis“, – teigė ES už konkurenciją atsakinga komisarė Margrethe Vestager.

Oficialus tyrimas pradedamas atlikus išankstinį tyrimą, kuriame buvo susitelkiama į „Facebook Marketplace“ klasifikuotų skelbimų paslaugą, kuri pasiekiama daugumai iš 3 mlrd. socialinio tinklo vartotojų.

Bendrovės, norinčios pasireklamuoti „Marketplace“, turi pateikti „Facebook“ tam tikrus duomenis. EK nerimauja, kad JAV technologijų milžinė gali „iškraipyti konkurenciją“ ir pasinaudoti šia informacija, jog „nukonkuruotų“ klasifikuotų skelbimų rinkos konkurentus.

„Facebook“, pavyzdžiui, gali gauti tikslios informacijos apie vartotojų pageidavimus iš konkurentų reklaminės veiklos ir panaudoti tokius duomenis, kad galėtų pritaikyti „Facebook Marketplace“, – teigė EK.
Komisija nurodė, kad tyrimo užbaigimui nenumatytas tikslus terminas, jis priklausys nuo tokių veiksnių kaip tyrimo sudėtingumas.

EK savo pranešime taip pat pažymėjo, kad buvusios ES narės Jungtinės Karalystės (JK) Konkurencijos ir rinkų tarnyba (CMA) penktadienį taip pat pradėjo tyrimą dėl to, kaip „Facebook“ naudoja duomenis. EK nurodė sieksianti artimo bendradarbiavimo su šia agentūra.

Briuselis praėjusį mėnesį pradėjo dar vieną tyrimą dėl „Facebook“, kuris susijęs su vieno JAV startuolio, „Kustomer“ įsigijimo, kuris specializuojasi padedant verslui bendrauti su klientais internete.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)