„Vakarykščio susitikimo su ministre metu aptarėme situaciją, įvedus naująją sistemą, tačiau vėliau per televiziją išgirdau ministrės pastabas, su kuriomis nesutinku. Viso projekto eigoje buvo ne kartą kartota – projekto įgyvendinimui skirtas laikas yra per trumpas. Tuo tarpu viešojoje erdvėje pasirodė ministrės komentarai apie neva įmonės nenorą siekti projekto tikslų.

Tokia pozicija labai demotyvuoja visą įmonės darbuotojų komandą ir kenkia įmonės reputacijai. Tai menkina mūsų įmonės atliktus geruosius pokyčius, kartais lenkiančius ir patirtis kitose Europos šalyse. Noriu pabrėžti, kad projektas startavo laiku ir yra toliau vystomas, o pagrindinis tikslas pasiektas – šešėlis keliamas į paviršių“, – teigia „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

Atsižvelgiant į tai ir dėl pasitikėjimo trūkumo, įmonės vadovas jau kreipėsi į Vidaus reikalų ministeriją su prašymu nutraukti darbo sutartį.

„Nuoširdžiai noriu padėkoti visiems kolegoms, kurie tikrai itin sudėtingu laikotarpiu neskaičiavo savo jėgų ir darbo valandų, įgyvendinant milžinišką pokytį transporto priemonių registracijos srityje.

Didžiuojuosi įmonės komanda ir tai, kad galėjau su ja dirbti. Per visą laikotarpį įgyvendinome ne vieną sėkmingą projektą, susijusį su vairuotojo pažymėjimų išdavimu, egzaminavimu ir transporto priemonių registracija“, – sako D. Prevelis.

Nuo praėjusio mėnesio pradžios, siekiant pažaboti „šešėlį“ prekybos automobiliais rinkoje, pradėjo veikti nauja transporto priemonių savininkų apskaitos sistema. Tai reiškia, kad nuo šiol visos šalyje jau esančios transporto priemonės privalo turėti unikalų savininko deklaravimo kodą (SDK).

Anot ministerijos, tai vienas iš veiksnių, lėmusių eiles „Regitroje“.

Kaip BNS tuomet informavo „Regitra“, siekiant suvaldyti klientų srautus, nuo gegužės 28 dienos pakeista klientų aptarnavimo tvarka – daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, aptarnaujami ir be išankstinės registracijos.

Be to, įmonė atkreipė dėmesį, kad dalis žmonių vyksta į padalinį, nors paslaugas galėtų gauti internetu. Pavyzdžiui, SDK vairuotojai nemokamai gali išsiimti elektroninėje sistemoje.

Anot „Regitros“ didžiojoje dalyje miestų klientai, atvykę be išankstinės registracijos, iki darbo dienos pabaigos yra aptarnaujami, išskyrus Vilnių, kur užimtumas yra didžiausias.

VRM teigimu, dėl SDK iki rugsėjo bus taikomas tolerancijos laikotarpis, jei asmuo nespėja prievolių atlikti laiku. Kontroliuojančios institucijos sieks ne bausti, o suteikti reikalingą informaciją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (266)