Balandį Klaipėdos uoste krauta 3,68 mln. t krovinių – 247 tūkst. t daugiau nei praėjusių metų balandį, o sausį–balandį perkrauta 14,98 mln. t, tai yra 323,4 tūkst. t daugiau nei 2020 m. tuo pačiu laikotarpiu.

Labiausiai krovinių apyvartą augino birieji (8,5 proc.) ir generaliniai kroviniai (5,8 proc.), o skystųjų krovinių segmente fiksuotas 17,9 proc. kritimas.

„Šie metai Klaipėdos uostui kol kas labai stabilūs, nepaisant to, kad kai kurie kroviniai pakeitė savo kryptį, taip pat ir sezoniniai kroviniai sąlygoja bangavimą. Išties metų pradžia leidžia kalbėti apie stabilumą, ir tai nuteikia pozityviai bei rodo, kad krovinių diversifikacija ir teisinga ilgalaikė strategija pasiteisina ir duoda savo rezultatą“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Sausį–balandį į Klaipėdos uostą atvyko 2 140 laivų, tai 2 proc., arba 42 laivais, daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Tačiau keleivių segmente ir toliau išliko mažėjimo tendencija: uoste apsilankė 41 523 keleiviai, tai yra 20,1 proc., arba 10 444 keleiviais, mažiau nei 2020 m. sausį–balandį.

Pagal krovinių apyvartą Klaipėdos uostas išlieka vienas iš nedaugelio Baltijos jūros rytinės pakrantės uostų, išlaikančių augimo kreivę.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)