Kaip pasakojo skaitytojas Paulius (asmuo red. žinomas – „Delfi“), vasario 12 dieną nuo COVID-19 mirė jo tėtis.

Šeima, kaip aiškino, tada į vyro turėtas sąskaitas labai nesigilinusi, o balandį tėčio vardu jie sulaukę mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ sąskaitos už suteiktas paslaugas.

Pasak Pauliaus, netrukus jis kreipėsi į ryšio operatorių siekdamas tėčio sutartį nutraukti.

„Paskambinau į klientų aptarnavimo centrą, man pasakė, kad bendruoju el. paštu reikia nusiųsti mirties liudijimą ir sutartis bus nutraukta. Reikės susimokėti tik likutį, kuris buvo iki vasario 12 dienos.

Tada siųsdamas mirties liudijimą parašiau, kad prašau anuliuoti sąskaitas, kurios susidarė po vasario 12 dienos, o kas buvo iki tos dienos, aš apmokėsiu“, – pasakojo vyras, tačiau tikino sulaukęs netikėto konsultantės atsakymo.

„Tada man klientų aptarnavimo specialistė sakė apgailestaujanti dėl mirties, bet įspėjo, kad sąskaitos dar eis iki gegužės mėnesio ir toks yra „Tele2“ sprendimas“, – pridūrė jis.

Vėliau, kaip sakė, vyro buvo prašoma užpildyti dokumentą, susijusį su paveldėjimo teise ir skolų apmokėjimu, tačiau vyras tokį dokumentą pildyti atsisakė.

„Aš – ne vienintelis paveldėtojas, yra mano mama, sesuo, ir aš tokio dokumento negaliu pasirašyti, nes tai nebus tiesa.

Aš tiesiog prašau nutraukti sutartį pagal faktines aplinkybes, pagal mirties liudijimą ir atsiųsti sąskaitos rekvizitus, kur turiu sumokėti likutį iki vasario 12 d.

Buvo paaiškinta, kad mano situacija bus perduota atsakingiems asmenims, tačiau iki šiol su manimi niekas nesusisiekė“, – teigė jis ir tikino iki šiol gaunantis tėčiui siunčiamas sąskaitas.

Suma, kaip pasakojo, nedidelė, 13,17 Eur, tačiau labiausiai vyrui pikta dėl to, kad nors buvo pateiktas mirties liudijimas, jis vis tiek turintis jas apmokėti.

„Labai nesmagu“, – pridūrė jis ir sakė nežinantis ir to, kiek dar ilgai jos bus siunčiamos.

„Delfi“ susisiekė su „Tele2“ atstovu Andriumi Baranausku, jis patikino, kad buvo padaryta žmogiškoji klaida.

„Pateikus mirties liudijimą mes sąskaitų nebesiunčiame ir mokėti nereikalaujame.

Kliento labai atsiprašau ir asmeniškai užjaučiu dėl tėvo netekties“, – teigė jis ir tikino, kad padaryta klaida bus ištaisyta.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (107)