Automobilių gamintojai masiškai pereina prie elektrinių ir hibridinių transporto priemonių gamybos, siekdami, kad vidutinės automobilių parko emisijos neviršytų Europos Sąjungos (ES) 95 g anglies dvideginio vienam kilometrui ribos, kurią viršijus bendrovėms grėstų didžiulės baudos.

Organizacijos „Bloomberg New Energy Finance“ atliktas tyrimas rodo, kad nuo 2026 m. tiek pat kainuos gaminti elektra varomus sedanus ir visureigius, kaip ir automobilius su vidaus degimo varikliais.

Tačiau mažesni automobiliai turės palaukti iki 2027 m., kad pasivytų modelius su vidaus degimo varikliais, teigiama tyrime, kuris atliktas Europos transporto ir aplinkos federacijos užsakymu.

Anot tyrimo, elektromobilių kaina nukris dėl to, kad atpigs baterijos ir gamyklose bus pilnai išnaudojamos tokiems automobiliams paskirtos gamybos linijos.

Organizacija taip pat teigė, kad elektromobiliai iki 2030 m. Europoje sudarys 50 proc., o iki 2035 m. – 85 proc. pardavimų.

Tačiau pardavimai iki 2035 m. gali pasiekti 100 proc., „jei įstatymų leidėjai padidins CO2 tikslus ir išplės kitas politikos priemones, skirtas paskatinti rinką, kaip spartesnį įsikrovimo vietų įkūrimą“.