Atidaryti tris naujas „Bottlery“ tinklo parduotuves bendrovė „Mineraliniai vandenys“ planuoja iki rugsėjo mėnesio. Tinklo vadovės Vilmos Zilinkienės teigimu, ambicingą plėtrą diktuoja augantys rezultatai ir visuomenės poreikiai.

„Bottlery“ tinklo pasiekiama apyvarta kasmet pastoviai ir nuosekliai auga, vidutiniškai – po 10 proc. per metus. Pastebimai plečiasi parduotuvių klientų ratas, nuolat sulaukiame pozityvių klientų atsiliepimų. Todėl naujų parduotuvių atidarymai – natūralus verslo plėtros etapas, įgyvendinamas siekiant ne tik geresnių verslo rezultatų, bet ir dar labiau prisitaikyti prie klientų poreikių – tapti lengviau pasiekiamais, išbandyti skirtingus parduotuvių formatus ir koncepcijas“, – sako V. Zilinkienė.

Pirmoji iš trijų naujų „Bottlery“ parduotuvių duris pravers jau ketvirtadienį, gegužės 13-ąją, – įsikurs sostinės Benedikto turguje. 30 kv. m parduotuvė išsiskirs mažu formatu, joje bus pritaikyta atnaujinta parduotuvių tinklo koncepcija, vyraus kitoniškas, aplinkos padiktuotas asortimentas – daugiau išskirtinių prekių, naujienų rinkoje.

Gegužės pabaigoje bus atidaryta ir nauja, 40 kv. m ploto parduotuvė Nidoje. Tai – pirmoji „Bottlery“ parduotuvė visoje Kuršių Nerijoje, kurios poreikį bendrovei padiktavo Lietuvoje atostogaujančių poilsiautojų poreikiai.

Tuo tarpu trečiosios parduotuvės atidarymas taip pat suplanuotas Vilniuje – 80 kv. m ploto parduotuvė rugsėjį įsikurs „Vilnius Outlet“ prekybos centre ir bus orientuota į miesto rajono gyventojus, padidintą dėmesį skiriant ne tik tradiciniam bei išskirtiniam asortimentui, bet ir dovanų idėjoms.

Atnaujina esamas parduotuves

Be naujų atidarymų, šįmet įgyvendinami ir reikšminiai esamų „Bottlery“ parduotuvių atnaujinimai. Dar kovo mėnesį lankytojams naujai prisistatė Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusi „Bottlery“ parduotuvė, o liepos viduryje bus iš esmės atnaujinta ir sostinės prekybos centre „GO9“ esanti parduotuvė.

„Įgyvendinami pokyčiai liečia parduotuvių koncepciją, interjerą, prekių išdėstymą, asortimento plėtrą atsižvelgiant į skirtingus prekių segmentus“, – sako „Bottlery“ tinklo vadovė.

„Bottlery“

Per šiuos metus „Bottlery“ taip pat atidarė dvi prekybos saleles Vilniaus prekybos centre „Ozas“ ir Kauno prekybos centre „River Mall“.

„Didžiuosiuose prekybos centruose atidaromos prekybos salelės lankytojams sudaro sąlygas apsipirkti dar greičiau ir rinktis iš mažesnės, tačiau itin tikslingai atrinktos gaminių pasiūlos. Na o mums toks netradicinis prekybos formatas leidžia „pasimatuoti“ lankytojų srautus ir pagrįstai apsispręsti, kur ir kaip plėstis toliau“, – sako V. Zilinskienė.

Tuo tarpu praėjusių metų pabaigoje atidaryta elektroninė „Bottlery“ parduotuvė taip pat netruko sulaukti klientų susidomėjimo. V. Zilinkienės teigimu, įtakos sėkmingam startui neabejotinai turėjo karantino faktas, paskatinęs vartotojus ieškoti patogesnių ir saugesnių alternatyvų apsipirkti. Taip pat platus el. parduotuvės prekių asortimentas, kurių čia siūloma net daugiau nei 1500, ir greitas pristatymas: didžiuosiuose miestuose – tą pačią darbo dieną, visoje Lietuvoje – 2-3 darbo dienų bėgyje.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 15 fizinių skirtingo formato „Bottlery“ parduotuvių: 9 – Vilniuje, 3 – Kaune, po vieną – Klaipėdoje, Druskininkuose ir Panevėžyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)