Tai numatyta Susisiekimo ministerijos patvirtintame Klaipėdos jūrų uosto direkcijos strateginiame veiklos plane, pranešė uosto direkcija.
Uosto valdybos pirmininkas Nerijus Udrėnas sako, kad svarbūs projektai kilstels uostą į naują lygmenį.
„Norėdamas sėkmingai konkuruoti ir prisitaikyti prie globalių rinkos pokyčių, Klaipėdos uostas privalo žiūrėti toliaregiškai ir investuoti į infrastruktūros gerinimą“, – pranešime teigė jis.
Daugiau nei pusę 2021–2024 metais planuojamų investicijų numatoma skirti akvatorijos gilinimui, krantinių ir bangolaužių rekonstrukcijai.
Šių metų pradžioje jau pradėtas gilinti laivybos kanalas – nuo šiaurinės uosto dalies iki Malkų įlankos padidinus jo gylį iki 15 metrų bei leistiną laivų grimzlę – iki 13,8 metro, į uostą atvykstantys laivai galės būti pilniau pakrauti.
Be to, uosto akvatoriją planuojama pagilinti iki 15,5 metro, sutvirtinti Kuršių nerijos šlaitą.
Klaipėdos uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas sako, kad į Klaipėdą atplaukiančių laivų vidutinė talpa 2015–2020 metais padidėjo 35 proc.
Uostas pernai perkrovė 47,8 mln. tonų krovinių ir išlaikė absoliučią lyderystę tarp Baltijos valstybių uostų.