Tekstilės įmonių grupė praneša eksportavusi 84,7 proc. produkcijos.
„Įvertinus karantino suvaržymų išvargintą rinką ir dėl pandeminės situacijos vyravusius gamybos pajėgumus, ketvirtį užbaigėme geriau, nei planavome. Praėjusių metų pirmas ketvirtis tik iš dalies buvo paveiktas pandemijos – šįkart turėjome įveikti visiško užsidarymo ir miglotų perspektyvų atkarpą. Pamažu įsibėgėjant vakcinavimo procesui ir švelnėjant karantino sąlygoms, kiti metų ketvirčiai rodo daugiau teigiamų ženklų“, – sako „Utenos trikotažo“ vadovas Petras Jašinskas.

Atskirai bendrovė „Utenos trikotažas“ per tris pirmuosius metų mėnesius gavo 5,8 mln. eurų pajamų. Pardavimo pajamos, lyginant su 2020 m. pirmu ketvirčiu, sumažėjo 0,9 mln. eurų, arba 12,9 proc. Bendrovės eksporto pardavimo pajamos siekė 83,8 proc. visų pajamų.

Kaip praneša „Utenos trikotažas“, dėl pandemijos Lietuvoje įvesti karantino apribojimai parduotuvių veiklai ir šiemet sumažėjusi veido kaukių paklausa paveikė nuosavų prekių ženklų – UTENOS ir ABOUT – pardavimus. Šios produkcijos parduota 33,4 proc. mažiau nei pernai – iš viso už 0,8 mln. eurų. Antrinės įmonės „Šatrija“ gaminamų funkcinių-techninių drabužių pardavimai susitraukė 23,5 proc.

Per pirmus tris 2021 m. mėnesius „Utenos trikotažo“ grupė patyrė 640 tūkst. eurų nuostolių prieš mokesčius, tuo metu 2020 m. pirmą ketvirtį grupės nuostoliai prieš mokesčius siekė 200 tūkst. eurų. Bendrovė „Utenos trikotažas“ per tą patį laikotarpį patyrė 688 tūkst. eurų nuostolių prieš mokesčius – pernai bendrovės ikimokestinis pelnas siekė 76 tūkst. eurų.

Grupės EBITDA rodiklis buvo neigiamas ir siekė 456 tūkst. eurų, t. y. 912 tūkst. eurų mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2020 metais. Bendrovės EBITDA taip pat neigiama – 507 tūkst. eurų, t. y. 747 tūkst. eurų mažiau nei pirmą ketvirtį 2020 metais. Šiuos rezultatus reikšmingai paveikė pandemijos nulemti gamybinių pajėgumų svyravimai ir patirtos sąnaudos jiems kompensuoti.