Vėluoja ir mėnesį

Asta pasakoja, kad jos šeima jau penkerius metus užsiima valgomų konditerinių paveikslėlių gamyba, kuriais yra dekoruojami kepiniai bei tortai. Jie juos, kaip patikslina, gaminantys ir siunčiantys kepėjams visoje Lietuvoje, o būna, kad kasdien į skirtingas Lietuvos vietas iškeliauja ir po 15 ar 20 siuntų.

Pasak jos, registruotas pirmenybines siuntas jie su vyru visada siųsdavę Lietuvos paštu (LP), o jos gavėjus pasiekdavusios greitai, tačiau jau kuris laikas, kaip sako, yra susiduriama su dideliais nesklandumais.

„Mūsų siuntiniai pradėjo vėluoti, dar ir šiandien jų keliavimas iki kliento trunka nuo savaitės iki mėnesio laiko šalies viduje. Ir dabar turime klientų, kurie jau mėnesį nesulaukia siuntų.

Reikia suprasti, kad tai – konditeriniai, maistiniai gaminiai. Jie, neaišku kiek laiko praguli pašte ir, galiausiai, kai juos užsako kepėjos, joms svarbu siuntinį gauti tam tikrai dienai, kad galėtų papuošti gaminį“, – pyko skaitytoja.

Asta sakė šiuo metu besinaudojanti ir privačių įmonių pristatyti gaminiams paslaugomis, tačiau, kaip tikino, tai nėra išeitis.

„Yra žmonių, kurie gyvena toliau, kur nėra paštomatų, o tada išeities nebelieka, tenka siųsti LP.

Šiuo atveju nukenčia tie žmonės, kurie turi gauti siuntą, kurie yra sumokėję pinigus, bet siunta laiku neatkeliauja ir tada jie turi verstis per galvą, kaip vieną ar kitą gaminį papuošti.

Tai mums gadina verslą“, – teigė ji.

Nesklandumai – pavieniai

Lietuvos pašto Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė „Delfi“ tikino apgailestaujanti dėl klientei kilusių nepatogumų.

„Deja, pakomentuoti konkrečiai šios situacijos negalime, nes žinome per mažai siuntos detalių.

Maloniai kviečiame susisiekti su Lietuvos pašto kontaktų centru – visuomet stengiamės padėti ir atsakyti į rūpimus klausimus“, – teigė ji ir pasakojo, kad šiandien kovo mėnesį kilę laikini siuntų skirstymo nesklandumai Lietuvos pašte dabar yra suvaldyti, o skirstymo situacija stabilizuota.

„Daugelis siuntinių bei laiškų keliauja įprastai. Tą atspindi ir įvairūs mūsų veiklos rodikliai: pavyzdžiui, balandžio pirmoje pusėje gautų klientų pretenzijų skaičius normalizavosi ir buvo dvigubai mažesnis nei kovo mėn. vidurkis, taip pat nuosekliai mažėja skambučių srautai klientų aptarnavimo centre.

Tuo pačiu svarbu paminėti, kad pavienių siuntų pristatymo nesklandumų ir toliau gali pasitaikyti, ypač turint omenyje rekordiškai didelius bendrus siuntinių ir laiškų srautus.

Per pirmus tris šių metų mėnesius jau išskirstėme daugiau nei 14 mln. siuntinių ir laiškų“, – komentavo U. Bertašiūtė ir ragino atkreipti dėmesį nurodant teisingą siuntos pristatymo adresą, mat dėl to dalį siuntų vis dar reikia perskirstyti rankiniu būdu.

„Bet kuriuo atveju, darome viską, kad visos siuntos bei laiškai gavėjus pasiektų kaip galima greičiau“, – pridūrė specialistė.