Ieškinį pateikusių bendrovių grupei priklauso didžiausios Vokietijos pramonės asociacijos, kurios atstovauja laikraščių ir žurnalų leidėjams, IT įmonės ir reklamos agentūros.

Nuo šios savaitės „Apple“ pradės reikalauti programėlių kūrėjų, kad šie informuotų vartotojus, kokią jų informaciją norėtų rinkti, jie taip pat turės tam gauti vartotojų sutikimą. Kadangi tikimasi, kad dauguma vartotojų atsisakys duoti tokį leidimą, kompanijos baiminasi, jog dėl to sumažės jų iš reklamos gaunamos pajamos.

Toks „Apple“ sprendimas įžiebė didžiulį konfliktą tarp šios technologijų kompanijos ir „Facebook“ bei kitų konkurentų, kurie yra smarkiai priklausomi nuo skaitmeninių reklamų.

Vokietijos asociacijų pranešime teigiama, kad „Apple“ su naująja funkcija „piktnaudžiauja savo rinkos padėtimi ir pažeidžia kartelių teisę.“

Advokatų kontoros „Hausfield“ advokatas Thomasas Hoppneris, kuris atstovauja ieškovams, naujienų agentūrai AFP sakė, kad jo klientai įsitikinę, jog naujoji funkcija sumažins pajamas maždaug 60 proc.

Neseniai paskelbtame interviu „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas savo ruožtu gynė naująją privatumo funkciją, sakydamas: „Principas yra toks, kad asmuo turi gebėti kontroliuoti, ar jis sekamas, ar ne; kas turi jo duomenis.“

Bendrovė pirmadienį paskelbtame pranešime teigė, kad privatumo funkcija suteiks vartotojams daugiau pasirinkimų, tačiau tuo pat metu bus palaikomos vienodos konkurencijos sąlygos.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)