„SPA Vilnius“ centruose kiekvienas klientas tikrinamas greituoju antigenų testu, tokiu būdu siekiama sukurti saugumo salą Lietuvoje. SPA centrai investavo į saugumo priemones, užtikrina daugiau erdvės savo klientams, dėl to jų sąnaudos išaugusios.

„Absoliuti dauguma, arba visi viešbučiai šiandien dienai nesugeba išlipti iš nuostolio. Ir mūsų atveju užimtumas, vidutinis užimtumas, pvz., Anykščių viešbučio, yra 40 proc., o savaitgaliais siekia iki 80 proc. Turbūt, būtų sunku sakyti, jog to pakanka, kad viešbutis nebūtų nuostolingas“, – kalbėjo R. Navickas.

Nors klientų skaičius sumažėjęs, anot jo, ne tai didžiausia problema pradedant veiklą viešbučiams ir sveikatingumo paslaugas teikiančioms įmonėms.

„Yra ir kitų dalykų – tai pusę metų nedirbanti komanda, ji praranda savo įgūdžius. Ir šitoje vietoje mes norime sugrįžti kiek įmanoma anksčiau į darbą, kad žmonių nereikėtų iš naujo ruošti to, ko jie buvo mokami 2 ir daugiau metų. Lygiai taip pat ir klientai – jiems reikia paslaugų, pusė metų yra pakankamai ilgas laiko tarpas. Matome šitą laikotarpį galbūt kaip labai sunkų, lėtą įsivažiavimą kaip per smėlį, tačiau jis yra būtinas pradėti judėti tiek klientams, tiek pačioms įmonėms“, – paaiškino R. Navickas.

Kokias individualias paslaugas galima gauti?

Paklaustas, kokių paslaugų gali tikėtis sveikatingumo centrų lankytojai, R. Navickas išskyrė du klientų tipus – tie, kurie gauna sveikatos paslaugas, gali tikėtis daug platesnio paslaugų spektro, nei norintieji tik pailsėti.

„Kadangi SPA Vilnius yra sveikatos paslaugas teikianti įstaiga, tai klientams, kurie atvyksta gauti būtent sveikatos paslaugų, jiems prieinamos įvairios procedūros, tai yra ir individualios kineziterapijos, ir gydomieji masažai, ir mankštos baseine, ir maitinimas. Spektras iš tikrųjų yra pakankamai didelis, kuris atliepia žmonių susidariusius poreikius“, – vardijo R. Navickas.

Anot jo, poilsiui atvykę žmonės naudojasi tik viešbučio paslaugomis, ir turi ribotą prieigą prie kitų paslaugų.

„Žmonės, kurie atvyksta tiesiog poilsiui, dažnai atvyksta norėdami paskaityti knygą, pabūti gamtoje, pasivaikščioti po gamtą. Tie žmonės, kurie atvyksta ne gydymosi paslaugų, naudojasi natūraliu gėriu esančiu aplinkui. O žmonės, kurie atvyksta gydomųjų paslaugų, gydomųjų programų, natūralu, kad jie gali naudotis ir purvo procedūromis, ir mineralinėmis voniomis, povandeniniais masažais, vertikaliomis voniomis ir t.t.“, – sako R. Navickas.

SPA centrai, kaip ir kitos įstaigos, laikosi taisyklių, kad maitinti lankytojus galima tik viešbučio kambaryje, arba maitinimas gali būti teikiamas ir lauke.

R. Navickas patikina, kad lojalūs klientai laukė atsidarymo ir išlieka poreikis atsipalaiduoti, jaučiantis saugiai.

„Žmonės nori geresnės savijautos ir čia paprasti dalykai, turbūt, groja. Viena vertus, tiesiog po pusės metų būti aptarnautam. Antra vertus, aplinkos pakeitimas, jis turbūt duoda didelį džiugesį. Ir, trečia vertus, būti specialistų apsupty – ar tai reikštų, pvz., judesio trūkumą, kurį žmonės turėjo dirbdami iš namų, ar vaikai, neidami į mokyklą – čia mes akcentuojame tiek pasyvias mankštas, tokias kaip masažai, tiek aktyvų judesį su kineziterapeutais profesionaliais. Tiek veido odos problemas – žmonės, kurie nešioja kaukes, matė besikeičiančią odos būklę, ir vėlgi, atliepiame į šitą problemą“, – paaiškino vadovas.

Pagal Vyriausybės patvirtintus karantino atlaisvinimus, nuo balandžio 26 dienos viešbučiai ar kitos apgyvendinimo paslaugas teikiančios paslaugos gali vėl siūlyti baseinų ir pirčių paslaugas vienai šeimai ar namų ūkiui. Taip pat galima vėl lankytis sporto klubuose.

Kainų nekeis – sako, kad paslauga pagerėjo, ne pablogėjo

Paklaustas, ar neplanuojama keisti kainų, ar verta lankytojams mokėti pilną kainą, jei paslaugų spektras sumažėjęs, R. Navickas tikino, kad yra priešingai – paslaugos pagerėjusios, individualizuotos. O kainų didinti neplanuojama.

„Ši situacija reikalavo nemažai pokyčių, ir kai kurie iš tų pokyčių reiškia, kad šiandien dienai baseino paslaugą besigydantiems klientams teikiame labai ribodami žmonių kiekį baseine – tokiu būdu žmonės gali jaustis saugūs ir iš tikrųjų pasimėgauti plaukiojimu baseine. Natūralu, kad tokia paslauga turi didesnius savo kaštus. Tačiau mes „SPA Vilniuje“ nusprendėme nekeisti savo kainų, nepaisant to, jog kaštai yra žymiai didesni“, – tvirtino R. Navickas.

Jis viliasi, kad esama situacija su apribojimais bus trumpalaikė.

„Neretai iš klientų girdime, jog paslauga pasikeitė, paslauga pagerėjo – ji tapo labiau personalizuota. Tačiau kainų mes nekeitėme ir artimiausiu metu neplanuojame to daryti“, – patikino vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)