Šiemet įmonė ketina didinti pajėgumus ir investuoti 2 mln. eurų.

Pasak Mariaus Horbačausko, vartojimo pasikeitimai įmonei buvo į naudą.

„Kad pandemija neturėjo įtakos, negalima sakyti, nes dėl restoranų verslo apie 15 proc. prapuolė, bet sugebėjome visą tą negatyvą amortizuoti kitur parduodami, prekybos vietose, be to, eksportas gana smarkiai augo“, – BNS sakė M. Horbačauskas.

„Užsidarius restoranams, tuos produktus žmonės perka parduotuvėse. Ir eksporto rinkose restoranams užsidarius žmonės ėjo į prekybos centrus ir ten mus nusipirko“, – pridūrė jis.

Jis pastebi, kad pernai Lietuvai uždarius sienas, o gyventojams nebevažiavus apsipirkti į Lenkiją, Marijampolėje ar Šakiuose pardavimai išaugo ketvirtadaliu.

Įmonės apyvarta pernai siekė 55,5 mln. eurų – 12,6 proc. daugiau nei 2019 metais. Pasak M. Horbačausko, ji buvo rekordinė, o šiemet taip pat prognozuojami ne prastesni metai.

„Buvo vieni sėkmingiausių metų, juokaujame, kad geriausi nuo 1853-ųjų, kai įmonė buvo įkurta“, – sakė įmonės vadovas.

Šiemet įmonė ketina plėsti pajėgumus, tam numatė 2 mln. eurų. Planuojama rekonstruoti gamybos pastato dalį, jį praplečiant, o vėliau ketinama pastatyti produkcijos sandėlį.

„Keičiasi šiek tiek portfelis, daugiau ypatingo alaus pradėjome gaminti, jam reikia ilgiau laiko, tai reikia ir daugiau talpų, kur tas alus bręstų. (...) Šiemet baiginėjame keturių talpų po 150 tūkst. litrų statybas ir pradėsim nuo gegužės statybas dar keturių talpų, po 200 tūkst. litrų“, – sakė M. Horbačauskas.

Kaip teigiama įmonės poveikio aplinkai vertinimo dokumentuose, pernai įmonėje pagaminta apie 80,3 mln. litrų alaus, apie 7,1 mln. litrų kito alkoholio, 1 mln. litrų giros ir 709,3 tūkst. kitų nealkoholinių gėrimų. Planuojama, kad išplėtus gamybą bus pagaminama apie 123,1 mln. litrų alaus per metus, o kitų produktų kiekiai nesikeis.

„Volfas Engelman“ pernai uždirbo 3,402 mln. eurų grynojo pelno – 9,6 proc. daugiau nei per 2019-aisiais.

Suomijos bendrovė „Olvi“ valdo 99,58 proc. „Volfas Engelman“ akcijų.