Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) augo 20,1 proc. iki 26,8 mln. eurų, pranešė „Tele2“.

„Pirmasis metų ketvirtis buvo intensyvus, o klientams siekėme suteikti visas sąlygas gauti būtiniausias ryšio paslaugas bei informaciją čia ir dabar. Reaguodami į išaugusias vartotojų užklausas plečiame kontaktų centro komandą, diegiame dirbtinį intelektą ir kitus aptarnavimo optimizavimui reikalingus sprendimus“, – pranešime sakė „Tele2“ vadovas Petras Masiulis.

Anot bendrovės, pirmojo ketvirčio rezultatams įtakos turėjo darbas ir mokslas iš namų – suvartojamų duomenų kiekis, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, išnaršytų duomenų kiekis išaugo 56,2 proc. iki 78,5 tūkst. terabaitų (TB).

Nuotolinis bendravimas taip pat lėmė, kad sausį-kovą „Tele2“ klientai telefonu prakalbėjo 56 mln. minučių daugiau nei pernai – pirmąjį ketvirtį tinkle skambučiai iš viso sudarė 1,3 mlrd. minučių.

„Tele2“ paslaugomis pirmąjį ketvirtį naudojosi beveik 1,9 mln. klientų. Verslo klientų skaičius per metus padidėjo 22,8 proc. iki 248,9 tūkst.

Metų pradžioje bendrovės investicijos į ryšio kokybės gerinimą siekė 2,2 mln. eurų, daugiausia jų – į 4G+ tinklo vystymą, kuris „Tele2“ tinkle dengia 99 proc. šalies populiacijos ir jau pasiekė 4G padengimo lygį.

Šiais metais operatorius įrengė 11 naujų 4G, 4G+ ir 4G++ bazinių stočių, iš viso šiuo metu veikia 1387 „Tele2“ LTE stotys.