Bendrovės draudimo pajamos pernai siekė 246,193 mln. eurų ir buvo 1,4 proc. mažesnės nei 2019-aisiais (249,690 mln. eurų), teigiama „Lietuvos draudimo“ 2020 metų veiklos ataskaitoje.

„Lietuvos draudimo“ pasirašytų draudimo įmokų suma pernai sumenko 5,2 proc. iki 253,251 mln. eurų. Bendrovės pasirašytos įmokos Lietuvoje pernai sumažėjo 3,4 proc, tuo metu įmonės Estijos filialas pasirašė 10 proc. mažiau įmokų.

Bendrovės patirtos žalos grynąja verte pernai sumažėjo 5,4 proc. iki 144,509 mln. eurų, draudimo sąnaudos – 1,9 proc. iki 74,079 mln. eurų. Iš investavimo veiklos uždirbta 2,701 mln. eurų pelno, tuo metu 2019 metais jis siekė 3,948 mln. eurų.

Atsižvelgiant į neapibrėžtumą, susijusį su koronaviruso pandemija, remiantis Europos draudimo ir profesinių pensijų institucijos (EIOPA) bei Lietuvos banko rekomendacijoms, „Lietuvos draudimas“ nusprendė už 2020 metus išmokėti 15 mln. eurų dividendų ir tokiu būdu laikytis konservatyvesnės pozicijos neinumato bendrovės Dividendų politika, po dividendų išmokėjimo išlaikant ne mažesnį negu 160 proc. mokumo koeficientą.

Pernai „Lietuvos draudimas“ dividendų nemokėjo.

„Pelninga veikla pandemijos metu – ką darėme, kad taip būtų? Problemas pavertėme galimybėmis. Saugojome savo žmones, reagavome į pasikeitusį klientą ir ėmėmės strateginių pokyčių įmonės viduje – tai buvo esminiai žingsniai.

Visada sakiau, kad įmonės sėkmė lygi jos gebėjimui keistis. Pernai, siekdami stabiliai dirbti ir išlaikyti tvarų rezultatą, ėmėmės vidinių pertvarkų, dirbome ir su pasaulinio lygio kompetencijas turinčiais McKinsey konsultantais.

Pirmiausia ir svarbiausia buvo komanda – sėkmingai perkėlėme visus darbuotojus į nuotolinį darbą (todėl turėjome itin mažai susirgimų) ir kartu keitėme savo darbo principus, siekdami dirbti greičiau ir efektyviau. Daug komunikavome su darbuotojais apie situaciją, kurioje esame, pokyčių poreikį ir vertę.

Klientai – visą dėmesį sutelkėme į digitalizaciją: nuo patogesnės savitarnos, inovatyvių ir prie kiekvieno kliento prisitaikančių aptarnavimo sprendimų, nuotolinio žalų reguliavimo iki partnerių rato plėtros.

Ir trečias dalykas – pats produktas, kuris privalo būti aktualus ir vertingas. Vos prasidėjus pandemijai,verslams pasiūlėme draudimą nuo COVID rizikos, kuriuo įmonės draudė savo darbuotojus, sėkmingai auginome vis aktualesniu rinkoje tampantį sveikatos draudimo produktą“, – apie kelią į pelningą veiklą pasakoja „Lietuvos draudimo“ Generalinis direktorius Kęstutis Šerpytis.

PZU valdo 100 proc. „Lietuvos draudimo“ akcijų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)