Kaip pranešė įmonė, per tris šių metų mėnesius produkcijos parduota už 6,6 mln. eurų – 1,3 mln. eurų daugiau nei pernai, kai pardavimai siekė 5,3 mln. eurų.

„Nors neturėjome galimybės dalyvauti parodose ir pristatyti naujų savo kolekcijų, pradėjome labiau orientuotis į bendradarbiavimą su internetinės prekybos partneriais. Galime teigti, kad šis sprendimas ir buvo vienas reikšmingiausių, padėjusių gerinti pardavimus ir augti net šiuo sudėtingu laikotarpiu“, – pranešime sako „Kauno baldų“ direktorius Tomas Mauricas.

Anot jo, pardavimai pašoko visose rinkose, įskaitant ir Vokietiją, nors tai yra sąlyginai nauja rinka „Kauno baldams“. Įmonė šioje šalyje produkcijos pardavė 24 proc. daugiau. Skandinavijoje augimas siekė 20 proc., o Beniliukso rinkoje pardavimai padidinti 28 proc.

T. Maurico teigimu, pagrindinis iššūkis žvelgiant į ateitį yra nesustojantis žaliavų brangimas, kuris prasidėjo 2020 metų trečią ketvirtį ir tęsiasi iki šiol. Taip pat ieškoti alternatyvių ir nestandartinių sprendimų skatina dėl karantino suvaržymų kylantys kai kurių strateginių žaliavų tiekimo sutrikimai.

„Pandeminiais metais išlaikę 2019 metų pardavimus (20,6 mln. eurų), šiemet esame nusiteikę atsigriebti už prarastus metus ir gerokai išaugti. Jau nuo praėjusių metų trečio ketvirčio baldų paklausa rinkose pašoko, nes dėl karantino uždaryti namuose žmonės aktyviai atsinaujino būstus, tačiau apie šių metų antros pusės perspektyvas kalbėti dar anksti. Daug kas priklausys nuo pandemijos suvaldymo tempo ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje“, – sako T. Mauricas.

„Kauno baldai“ į Skandinaviją, Beniliukso šalis ir Vokietiją eksportuoja 100 proc. produkcijos. Įmonėje dirba 400 darbuotojų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją