„Siuntų skirstymas šiuo metu yra normalizuotas ir didžioji dalis siuntų jau pristatomos įprastai. Suprantame, kad susigrąžinti klientų, kurie šiuo laikotarpiu patyrė nepatogumų, pasitikėjimą bus didesnis iššūkis nei normalizuoti siuntų skirstymo situaciją. Visgi neabejojame, kad įdiegtas automatizuotas siuntų skirstymas Lietuvos paštui ilgalaikėje perspektyvoje padės kilstelėti paslaugų kokybę į kur kas aukštesnį lygmenį ir užtikrinti geresnę klientų patirtį“, – pranešime cituojama Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.

Pasak bendrovės, vidaus siuntiniai ir laiškai, išskyrus pavienius atvejus, kelias pastarąsias savaites yra apdorojami ir pristatomi įprastai.

„Per pirmąsias balandžio savaites taip pat pavyko išskirstyti susikaupusių siuntų iš užsienio srautą. Iššūkių vis dar kelia siuntos su nepilnu ar neteisingai nurodytu adresu, kurioms reikalingas papildomas apdorojimas rankomis – tokių siuntų kelionė pailgėja“, – ten bendrovė.

Lietuvos pašto duomenimis, iš užsienio gaunamų siuntų kiekiai pirmąjį šių metų ketvirtį, lyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, išaugo 32 proc. Tuo tarpu šalies viduje keliaujančių siuntų srautas padidėjo 81 proc. Bendrovė per tris mėnesius išskirstė daugiau kaip 14 mln. siuntinių ir laiškų.

A Sungailienė pripažįsta, kad kol pandemija nesibaigė, su ja susijusių siuntų pristatymo nesklandumų gali pasitaikyti ir ateityje, tačiau automatizuotas skirstymas padės su jais susitvarkyti kur kas geriau
Bendrovė anksčiau teigė, kad dėl per pandemiją daugiau kaip dvigubai išaugusio siuntinių skaičiaus ir pereinamojo laikotarpio diegiant automatizuotą siuntų skirstymą, dalis klientų patyrė siuntų pristatymo vėlavimus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)