„Per trejus metus nuo pat daryklos įsigijimo nuosekliai investuojame, kad „Gubernijos“ produkcija būtų žinoma ir konkurencinga vidaus ir užsienio rinkose, o vartotojų pasitikėjimas prekės ženklu stiprėtų. Dviženkliais skaičiais augantys eksporto rezultatai rodo, kad einame teisingu keliu“, – sako „MV GROUP Production“ generalinis direktorius Algirdas Čiburys.

A.Čiburio teigimu, rekordinės investicijos iki metų pabaigos leis iš esmės atnaujinti daryklos įrangą. Pavyzdžiui, naujas skardinių pilstymo-valcavimo įrenginys užtikrins kokybiškesnį pilstymo procesą, sumažins produkcijos bei skardinių nuostolius, padidins linijos našumą nuo esamų 12,5 tūkst. vienetų per valandą iki 20 tūkst. vienetų per valandą. Be to, gėrimai galės būti pilstomi į naujų formatų skardines (200 ml, 330 ml).

Kaip informuojama, naujasis gamybos linijos įrenginys darykloje Šiauliuose sukurs papildomų darbo vietų. Jau dabar „Gubernija“ prie komandos siūlo prisijungti gamybos meistrą bei jaunesnįjį technologą. Atviros ir kitos pozicijos: gamybos operatorių, derintojų, produktų paruošėjų, laboratorijos darbuotojų, elektrikų - automatikų.

„Gubernija“
Foto: Įmonės nuotr.

Iš viso praėjusiais metais Gubernijos“ darykloje buvo pagaminta per 8,7 mln. litrų alaus ir maždaug 6,7 mln. litrų giros. Lyginant su 2019 metais, alaus gamybos apimtys išaugo beveik 79 proc., giros – maždaug 12 procentų.

Pernai „Gubernijos“ gaminiai keliavo į 15 užsienio valstybių trijuose žemynuose. Daugiausia buvo eksportuojama į Vokietiją, JAV ir Lenkiją, tačiau Šiauliuose gaminami lietuviški gėrimai pasiekė pirkėjus ir tokiose šalyse kaip Jungtinė Karalystė, Airija, Italija, Rusija ir net Kinija.

Pasak A. Čiburio, aktyvus darbas su eksporto partneriais padėjo pasiekti tam tikrą proveržį didžiųjų šalių rinkose – ypač JAV. „Per metus eksportas į Jungtines Valstijas išaugo kone trečdaliu, o iš viso į JAV pernai eksportuota 4,6 proc. visos užsienio rinkai skirtos „Gubernijos“ produkcijos“, – dalijasi „MV GROUP Production“ generalinis direktorius.

Svarbiu žingsniu už Atlanto A. Čiburys vadina kontraktą su vienu didžiausių JAV mažmeninės prekybos tinklų „Publix“. Pernai rudenį 20-yje šio tinklo parduotuvių Majamyje pradėta prekiauti „Gubernijos“ duonos gira. Tad lietuviškai produkcijai nuo etninių parduotuvių pavyko peršokti į kur kas didesnę areną, labiau matomą ir lankomą vietos vartotojų, o tai turėtų padėti įsitvirtinti trečios pagal gyventojų skaičių valstijos Floridos gaiviųjų gėrimų rinkoje.