"Mūsų principinė pozicija "Daewoo Motor" padalinius parduoti viename pakete nepasikeitė, tačiau jei pirkėjas norėtų perimti tik pasirinktus padalinius, pardavimu pasirūpintų pagrindinis padalinio kreditorius", sakė jis.

Korėjos plėtros bankas turėtų pasirūpinti "Daewoo Motor" ir "Daewoo Motor Sales" bendrovių pardavimu, bankas "Chohung Bank" - "Ssangyong Motor", "Hanvit Bank" - autombilių transmisijos įrengimų gamyklos ir "Daewoo Telecom", "Seoulbank" - "Daewoo Capital", o "Korea Exchange Bank" - "Orion Electric" ir "Keangnam Enterprises" pardavimu.

Pasak Kim Jong Wooko, į kreditorių komandos darbą įsitrauks ir automobilių bendrovei nemažai paskolinusios "Korea Asset Management" bei "Seoul Guarantee Insurance".

Kol kas kreditoriai dar neapsisprendė, ar didžiulių skolų slegiamai automobilių bendrovei bus suteikta daugiau kreditų - jos veiklai palaikyti reikia maždaug 100 mlrd. vonų (359 mln. litų) kreditų per mėnesį, sakė Kim Jong Wookas.

Kreditoriai labai stengėsi surasti naują "Daewoo Motor" pirkėją, kai iš derybų pasitraukė "Ford", tačiau privilioti tinkamų kandidatų sekėsi sunkiai, nes potencialūs investuotojai didelio entuziazmo teikti naujas paraiškas neparodė.