„Mid Europa“ taps pagrindiniu jungtinės įmonių grupės akcininku, taip pat akcininkais liks MCI ir „Pigu“ bei HHG steigėjai, kurie išsaugos reikšmingus jungtinės grupės akcijų paketus. Tikimasi, kad sandoris, kuris laukia šalių Konkurencijos tarybų patvirtinimų, ar atitinka įstatymų nuostatas, bus baigtas 2021 m. antrąjį ketvirtį.

Jungtinė įmonių grupė vadovaus sparčiai augančios regiono skaitmeninės ekonomikos plėtrai, siūlydama geriausią kainos ir vertės pasiūlymą bei apsipirkimo internetu patirtį tiek savo klientams, tiek prekybininkams. Grupė apjungs kone kelis milijonus registruotų klientų keturiose šalyse ir valdys unikalių e. parduotuvių portfelį („Pigu.lt“ Lietuvoje, „Kaup24.ee“ ir „Hansapost.ee“ Estijoje, „220.lv“ ir „Xnet.lv“ Latvijoje bei „Hobbyhall.fi“ Suomijoje) bei daugiau nei 2 tūkst. prekybininkų, kurie pastaraisiais metais prisijungė prekiauti per „Pigu“ grupės valdomas e. parduotuves.

Maciejus Kovalskis, Centrinės ir Rytų Europos privataus kapitalo investicijų bendrovės MCI Vyresnysis partneris, sako: „Tai buvo pirmoji mūsų investicija Baltijos šalyse, ir labai sėkminga. Baltijos šalis matome kaip vieną įdomiausių sričių investicijoms Vidurio ir Rytų Europoje“.

„Mid Europa“ partneris Kerimas Turkmenas komentuodamas sandorį pasakoja, kad „Mid Europa“ fokusuojasi į e-komercijos lyderius Vidurio ir Rytų Europos regione: „Įsigijus „Pigu“ ir HHG, „Mid Europa“ toliau stengiasi remti įsitvirtinusius e-komercijos lyderius Vidurio ir Rytų Europos regione. Jungtinė įmonių grupė ir toliau spartins investicijas į inovacijas ir klientų patirtį. Mes tikime, kad „Pigu“ ir HHG junginys žymės naują e-komercijos plėtros etapą Baltijos regione.“

Dainius Liulys, „Pigu“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, eis ir jungtinės įmonių grupės generalinio direktoriaus pareigas. Vadovas sako, kad „Pigu“ ir HHG derinys sukurs tikrą regiono lyderį.

„Tai unikali galimybė mums paspartinti e-komercijos augimą Baltijos šalyse ir Suomijoje. Mes suburiame dvi nepaprastai talentingas komandas ir tikimės, kad pasitelkę bendrą patirtį, techninę infrastruktūrą, taip pat puikiai vienas kitą papildantį prekių asortimentą, dar labiau pagerinsime pirkėjų patirtį apsiperkant internete“, – sako D. Liulys, „Pigu“ generalinis direktorius.