2020 metais gautas 31 toks skundas (2019 metais – 16) – 10 proc. visų su draudikais kylančių ginčų.

„Toks ženklus šių nesutarimų skaičiaus augimas sietinas su koronaviruso (COVID-19) pandemija, dėl kurios 2020 metais buvo atšaukiamos kelionės ir skrydžiai“, – rašoma pranešime.

Lietuvos bankas pernai išnagrinėjo 492 vartotojų ir įmonių ginčus (2019 metais – 500). Nesutarimai su draudikais ir toliau sudaro didžiąją jų dalį (62 proc.), tačiau per metus ji sumenko.

Ginčų su bankais dalis pernai siekė 24 proc. visų išnagrinėtų ginčų, o daugiausia jų kilo dėl mokėjimo paslaugų. Šių ginčų skaičius pernai gerokai išaugo – iki 76.

Antroje vietoje pernai buvo ginčai dėl būsto paskolų (21, per metus nepakito), dar keturi ginčai kilo dėl vartojimo kreditų (7).

Praėjusiais metais taip pat buvo išnagrinėti 67 nesutarimai su kitais finansų rinkos dalyviais (14 proc. visų gautų ginčų), jų kiek padaugėjo.

Pernai 98 ginčai, arba penktadalis visų ginčų išspręsti taikiai, ir tai yra didžiausias skaičius nuo 2016 metų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją