Susisiekimo ministerijai, kaip šios bendrovės akcininkei, svarbu, kad įmonės klientai būtų patenkinti, o vykstantys reformų procesai tinkamai suvaldyti. Norime matyti, kaip bus sprendžiamos problemos ir socialiai jautrūs klientų klausimai, o klientams turi būti pateikti aiškūs atsakymai ir sprendimai“, – susitikime sakė susisiekimo viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė.

Susisiekimo ministerija pranešime nurodo, kad įmonės vadovė susitikime pristatė priemones, kaip bus sprendžiama problema. Situacijai suvaldyti sustiprinta Lietuvos pašto valdymo komanda – vadovai ir įvairių sričių ekspertai dirba nuolat, įskaitant savaitgalius. Klientų problemoms spręsti padidintas darbuotojų skaičius kontaktų centre, jis veikia ir švenčių dienomis, įvestas trumpasis skambučių numeris (1842). Didžiuosiuose miestuose ir savivaldybių centruose pašto skyriai aptarnauja klientus ir švenčių dienomis bei savaitgaliais.

Šiuo metu skubiausias uždavinys – išskirstyti Vilniaus logistikos centre susikaupusias iš užsienio gautas siuntas. Jos skirstomos taip pat ir rankiniu būdu, suformuota papildoma darbuotojų pamaina.

Susikaupusias siuntas tikimasi išskirstyti iki balandžio vidurio.

Pasak įmonės direktorės, pastaruoju metu Lietuvos paštas susiduria su kelis kartus išaugusiu siuntų kiekiu, padidėjusiu dėl COVID-19 pandemijos stipriai suaktyvėjus elektroninei prekybai. Pandemijos nulemti tarptautinės logistikos nesklandumai lemia ilgesnę importo siuntų kelionę. Dideliu iššūkiu bendrovei tapo laiškų ir siuntų skirstymo modernizavimas, sutapęs su siuntų srauto padidėjimu – kovo 1 d. bendrovė visiškai perėjo prie automatizuoto ir centralizuoto skirstymo. Paleisti įrenginiai suteikė galimybę aptarnauti padidėjusius siuntų srautus. Tačiau dėl nenumatytų iššūkių dalis siuntų ir laiškų pas klientus keliavo ilgiau nei įprastai.

Apžvelgti problemos sprendimo pažangą numatoma kitame Susisiekimo ministerijos ir AB Lietuvos pašto vadovų pasitarime balandžio antrą savaitę. Tokius pasitarimus numatoma rengti reguliariai.