Bendrovės parduotos produkcijos kiekis pernai išaugo 3 proc. iki 141,2 mln. litrų, o tik alaus pardavimai didėjo 4 procentais. Toliau augo ir nealkoholinio alaus pardavimai, kurie pernai didėjo 9 proc., teigiama „Kalnapilio-Tauro grupės“ pranešime.

„Pasaulį sudrebinus pandemijai ir Lietuvoje įvedus karantiną, pokyčių buvo daug. (...) Dėl vyravusio ekonominio neapibrėžtumo teko skirti nemažai pastangų ir efektyviam kaštų suvaldymui“, – pranešime sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Pardavimų augimo tęstinumą užtikrino ir 21 proc. išaugęs produkcijos eksportas. Prie to itin prisidėjo tęsiamas sėkmingas bendradarbiavimas su pasaulio mažmeninės prekybos milžine „Walmart“ Kinijoje ir jos valdomu „Lider“ tinklu Čilėje, taip pat pardavimų plėtra Vokietijoje, Izraelyje, Rumunijoje ir Rusijoje.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ yra viena didžiausių alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų Lietuvoje. Bendrovė valdo alaus prekės ženklus „Kalnapilis“, „Tauras“, sulčių prekės ženklą „Cido“, atstovauja alaus prekių ženklams „Heineken“, „Krusovice“, „Sol“, bei gaiviųjų gėrimų ženklams „Pepsi“, „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“. 2020 metais naujai pristatytas energinių gėrimų prekės ženklas „Cult“.

Grupėje Lietuvoje iš viso dirba 333 darbuotojai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)