Po itin sėkmingų 2020 m., per kuriuos aktyvių „Zalando“ klientų skaičius išaugo 25 proc. iki 38,7 mln., „Zalando“ dėlioja ambicingesnius augimo planus ir planuoja, kad iki 2025 m. jos parduotų prekių vertė (GMV) viršys 30 mlrd. eurų. Ilgalaikėje perspektyvoje „Zalando“ tikisi aptarnauti daugiau kaip 10 proc. visos Europos stiliaus ir mados rinkos, kuri šiuo metu vertinama 450 mlrd. Eur.

2020 m. „Zalando“ parduotų prekių vertė sudarė 10,7 mlrd. Eur – 30,4 proc. daugiau nei prieš metus. Augimą lėmė žymiai padidėjęs naujų klientų skaičius ir sėkmingai įgyvendinama „Zalando“ partnerystės su mažesniais prekybininkais programa „Partner Program“. Bendrovės pajamos per tą patį laikotarpį ūgtelėjo 23,1 proc., iki 8 mlrd. eurų.

Koreguota „Zalando“ veiklos pelno (EBIT) marža siekė 5,3 proc. ir sudarė 420,8 mln. eurų. Veiklos pelnas didėjo dėl išaugusių veiklos apimčių ir žymiai sumažėjusio prekių grąžinimų skaičiaus – nors šio rodiklio mažėjimas, „Zalando“ nuomone, yra laikinas.

2021 metus „Zalando“ pradėjo itin sėkmingai, tikimasi, kad per I ketvirtį įmonės parduotų prekių vertė augs apie 50 proc.. Planuojama, kad 2021 finansiniais metais parduotų prekių vertė iš viso padidės 27-32 proc. iki 13,6-14,1 mlrd. eurų. Bendrovė šiuo metu investuoja į aptarnavimo platformos tobulinimą, todėl skaičiuojama, kad bendrosios pajamos augs kiek mažiau negu GMV: 24-29 proc. arba 9,9-10,3 mlrd. Eur.

„Zalando“ tikisi ir toliau pelningai augti bei uždirbti 350-425 mln. Eur koreguoto veiklos pelno. Bendrovė nestabdys investicijų į logistikos infrastruktūrą ir technologinę platformą, tam 2021 m. planuojama skirti 350-400 mln. eurų.

„Tokių metų, kokie buvo 2020-ieji, niekada nesame turėję. Nepaleidome iš akių savo ilgalaikio tikslo tapti pirmuoju vartotojų pasirinkimu madai. Artimiausiu metu ir toliau ketiname augti bei investuoti, visada žvelgdami į ilgalaikę perspektyvą“, – sako Robertas Gentzas, vienas iš „Zalando“ vadovų.

Kaip pristatoma pranešime, „Zalando“ yra neatsiejama mažmenininkų, drabužių parduotuvių ir mados prekės ženklų skaitmeninės strategijos dalis. Per paskutinį 2020 m. ketvirtį beveik ketvirtadalį (24 proc.) pajamų iš per „Zalando“ parduotų mados prekių sudarė partnerystės programos „Partner Program“ dalyvių pardavimai. Be to, per „Connected Retail“ programą iki 2020 m. pabaigos prie „Zalando“ platformos prisijungė daugiau kaip 2.400 prekybininkų. Šiemet programa toliau sparčiai auga – 2021 m. vasario pabaigos duomenimis, prisijungusių prekybininkų skaičius dabar siekia 3.400.

„Connected Retail“ programos augimas rodo, kaip derindami elektroninę ir fizinę prekybą galime kurti pridėtinę vertę prekybininkams, – sako Davidas Schneideris, vienas iš Zalando vadovų. – Mados sektoriui pastaraisiais metais teko daugybė iššūkių, matome, kad jie paskatino partnerius dar glaudžiau bendradarbiauti su mumis. Liekame ištikimi savo įsipareigojimui padėti pardavėjams pereiti prie el. prekybos“.

Prieš metus pristačiusi naują tvarumo strategiją do.MORE „Zalando“ padarė didelę pažangą, siekdama tapti tvarios mados, darančios teigiamą poveikį žmonėms ir planetai, platforma. Nuo 2017 m. bendrovės išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis sumažėjo 64 proc., šiuo metu visą savo veikloje naudojamą energiją „Zalando“ gauna iš atsinaujinančių šaltinių. 2020 m. tvaresnė produkcija sudarė 16 proc. visos parduotų prekių vertės, 2019 m. jos dalis siekė maždaug 7 proc. „Zalando“ planuoja, kad 2023 m. tvaresnės produkcijos dalis sudarys 25 proc. visų parduotų prekių vertės (anksčiau planuota 20 proc.). Be to, įmonė ketina sugriežtinti tvarių gaminių kriterijus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)