Pirkėjai tikina, kad parduotuvių atidarymo tikrai laukė, mat kai kurių prekių pirkti internetu kartais nepavyksta, o pasivaikščiojimo prekybos centre tikrai ilgisi kone kiekvienas.

„Ikea“ tikrai ypatingai laukiau. Todėl, kad čia pakankamai patrauklios prekės, gera kokybė ir kaina pakankamai patraukli. Ir gyvai pamatyti yra visai kitaip. Konkrečiai tai baldo reikia ir indų reikia šiek tiek“, – pasakojo moteris.

„Pasiilgom jau, kažkur norisi išeiti. Aišku laukiam. (...) Šiaip todėl, kad atsidarė, nieko rimto nereikia, bet kad pavasaris, žinot, tikrai norisi kažkur išeiti, nors į parduotuvę, kokį koncertą, nu kol kas tik į parduotuves galima“, – teigė kita pirkėja.

„Reikėjo prekių kai kurių, kurių nesiunčia internetu ir reikėjo dar kai kurių dalykų. (Internete – Delfi) apsipirkinėjam, bet geriau aišku yra pamatyti viską vietoje“, – minėjo kita pirkėja.

Kitas vyriškis tvirtino, kad tik atsidarius parduotuvėms pirko elektros prekių, nes menkniekius pirkti internetu nepatogu.

„Vargų didelių patyrėm rinkdamiesi visokias smulkmenas. Internete ten žinot, reikia vieno daikto, pavyzdžiui internetinėje prekyboje reikia pirkti už 30 eurų, tai renkiesi paskui. (...) Čia tiek Ermitažo, tiek Senukų svetainėse nurodyta yra, kad minimalus užsakymas ten 20-30 eurų, jeigu ne, tai prideda administracinius mokesčius“, – pasakojo dar vienas pirkėjas.

„Apsipirkti galima, bet kitą kartą labai daug matmenų, kad gali nepataikyti, čia reikėjo ir pamatuoti kai ką, ir pažiūrėti mikronus, ir kitų dalelių praleidimo filtrus, nes paskui grąžinimas. Geriau palaukti ir vieną kartą nusipirkti“, – pasakojo dar vienas Delfi kalbintas pirkėjas.

Kalbintos parduotuvių atstovės pasakoja, kad klientai išties kur kas labiau vertina fizines parduotuves ir gyvą apsipirkimą.

„Elektroninė prekyba ženkliai augo ir dalis pirkėjų tikrai ieškojo būdų, kaip apsipirkti ir pagerinti savo namus net ir tuo metu, kai parduotuvės neveikė. Tikime, kad elektroninės prekybos kanalas vis tiek išliks tarp pirkėjų įpročių. Dalis pirkėjų iš tikrųjų laukia prekybos vietos atsidarymo todėl, kad nori patys pamatyti baldus, aksesuarus prieš įsigydami. Taip pat laukia konsultacijų su Ikea specialistais, kad galėtų pasikalbėti, pasiklausinėti“, – teigė „Ikea“ korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims Renata Dantė.

„Internetine prekyba pirkėjai naudojosi pakankamai intensyviai. Žinoma, dėl mūsų prekių specifikos, kartais yra sudėtinga išsirinkti tam tikras apdailos prekes ar dažus, tai būtina iš tiesų jas pačiupinėti, pasitikrinti atspalvius, gyvai jas pamatyti,tad tokių prekių pardavimai šiek tiek buvo sumažėję, tačiau pirkėjai, kurie vis dėlto jau tokias prekes užsipirkinėjo papildomai, be jokios abejonės, jas rinkosi“, – pasakojo „Moki Veži“ rinkodaros vadovė Eglė Gružauskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)