Nusistebėjo siuntos keliu

Skaitytojas „Delfi“ pasakojo turintis savo elektroninę parduotuvę, o kovo 6 dieną klientui iš Kauno kitu adresu, esančiu tame pačiame mieste, išsiuntęs siuntą, tačiau sulaukęs nemalonaus kliento skambučio.

„Skambina siuntos užsakovas ir sako: „Kur siuntinys, kurį užsakiau ir už kurį sumokėjau?“

Aš tikrinu Lietuvos pašto svetainėje ir netikiu savo akimis.

Siunta, kovo 6 d. išsiųsta pirmenybiniu paštu iš Kauno į Kauną, kovo 10 d. buvo Vilniuje, LP skirstymo punkte“, – sakė Adomas ir tikino buvęs labai nustebęs, nes įprastai siuntos klientus pasiekdavo jau kitą arba dar kitą dieną nuo išsiuntimo.
Vyras teigė kreipęsis į paštą ir sulaukęs atsakymo, kad šiuo metu įmonėje vyksta persitvarkymas.

„Paklausiau, kada siunta pasieks adresatą. Buvo atsakyta, kad šeštadienį arba kitą savaitę.

Šeštadienis yra kovo 13 diena, o kita savaitė – jau kovo 15 diena“, – skaičiavo jis.

Adomas teigė nesuprantantis, kaip kovo 6 dieną pirmenybiniu paštu į tą patį miestą išsiųsta siunta keliauja savaitę laiko, ir dar per Vilnių.

„Kažkaip nebuvau pagalvojęs, kad laiškai iš Plungės į Plungę ar iš Klaipėdos į Klaipėdą keliauja per Vilnių. Man tai skamba kaip anekdotas“, – komentavo jis.

Didžiąją dalį siuntų nuo šiol skirsto viename taške

Lietuvos pašto Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė redakcijai teigė kliento nuoširdžiai atsiprašanti už patirtus nemalonumus.

Jos teigimu, šiuo metu yra dedamos visos pastangos, kad siuntos ir laiškai būtų pristatyti kaip įmanoma greičiau.

„Per savaitę pavyko išskirstyti didžiąją dalį užsilaikiusių laiškų ir siuntų, o šiuo metu jos jau pakeliui pas gavėjus“, – teigė ji.

Pasak atstovės, kovo 1-ąją įmonė perėjo prie automatizuoto ir centralizuoto siuntų skirstymo.

„Pirmąją savaitę tobulinome procesus, identifikavome spręstinas problemas, darbuotojai mokėsi dirbti pagal naująsias tvarkas.

Nors didžioji dalis planuotų darbų vyko sklandžiai, susidūrėme ir su nenumatytais iššūkiais, kuriuos operatyviai sprendėme.

Svarbu pastebėti, kad veiklą vykdome 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę, visus šiuos darbus tenka įgyvendinti paraleliai, nestabdant einamosios veiklos. Kartu vis dar fiksuojame didesnius nei įprasta siuntų srautus. Šios priežastys lėmė, kad dalis siuntų pas klientus keliavo ilgiau nei įprastai“, – vardijo ji bei aiškino, kad perėjus prie automatizuoto skirstymo jis tapo centralizuotu.

„Tai reiškia, kad didžioji dalis siuntų ir laiškų iki galutinio gavėjo yra skirstomi Vilniaus logistikos centre. Svarbu pastebėti, kad anksčiau siuntos buvo skirstomos rankiniu būdu keliose skirtingose stotelėse, siunta niekada iš vieno pašto tiesiai nekeliavo į kitą, pavyzdžiui, iš vieno Kauno pašto skyriaus į kitą Kauno pašto skyrų. Dabar yra priešingai – tarpinėse stotelėse, paskirstymo centruose, vyksta tik siuntos pervežimas, o skirstymas atliekamas naujajame Vilniaus logistikos centre“, – apie naujus pokyčius aiškino ji bei pridūrė, kad šiuo metu, siekiant, kad siuntos ir laiškai būtų pristatyti kaip įmanoma greičiau, naujajame Vilniaus logistikos centre visą parą pamainomis dirba ir papildoma komanda.

„Taip ateityje bus užtikrinami efektyvesni procesai, kad siuntos ir laiškai galutinį tašką pasiektų greičiau“, – sakė U. Bartašiūtė.