Parduotuvių uždarymai yra tik pirmas žingsnis, pranešime teigė „Disney“. Bendrovė siekia „reikšmingai sumažinti fizinių parduotuvių skaičių“ ir plėtoti internetinę prekybą.

„Klientų elgesys pakrypo internetinės prekybos link, o pandemija pakeitė vartotojų lūkesčius“, – pranešime teigė „Disney“ vartotojų produktų, žaidimų ir leidybos direktorė Stephanie Young.

„Disney“ tikisi kitąmet baigti kurti savo „shopDisney“ internetinės prekybos platformą ir integruoti ją į vieną sistemą kartu su mobiliosiomis programėlėmis, skirtomis teminiams parkams ir socialiniams tinklams.

Pranešime taip pat teigiama, kad „Disney“ kurs naujas produktų linijas, įskaitant laisvalaikio drabužius, namų apyvokos daiktus ir suvenyrus.

„Disney“ nepatikslino, kurios parduotuvės bus uždaromos ir kiek darbuotojų bus atleidžiama. Pasaulyje yra iš viso 300 „Disney“ parduotuvių.