Joao Uva Nunesas, kuris iki šiol trejus metus vadovavo „Nestle Baltics“, tęsia karjerą įmonėje.

„Esu dėkinga už pripažinimą ir pasitikėjimą, kurį bendrovė parodė man asmeniškai ir visai Baltijos šalių komandai. Tai – įrodymas, kad mūsų komanda pasiekė aukštą brandos lygį ir turi tiek kompetencijų, kad gali pati tvarkytis vietos rinkoje. Vadovybės pokytis žymi naujos, įkvepiančios augimo stadijos pradžią ne vien man, bet ir visai Baltijos šalių komandai“, – komentuoja Ade Merilai.

A. Merilai prie „Nestle Baltics“ prisijungė 2013 m. kaip įmonės pardavimų vadovė Estijoje. Per penkerius metus jai pavyko pastebimai išauginti maisto ir gėrimų kategorijos pardavimus. Pastaruoju metu A. Merilai ėjo „Nestle Purina Petcare“ verslo vadovės Baltijos šalims pareigas.

„Artimiausiu metu mano prioritetas – užtikrinti verslo tęstinumą, stabilumą, bendra vizija suvienyti komandą. „Nestle Baltics“ toliau diktuos maisto ir gėrimų sektoriaus tendencijas, atsižvelgs į vartotojų lūkesčius ir užtikrins aukščiausią gaminių kokybę. Mažoje ir sudėtingoje Baltijos šalių rinkoje labai svarbu išnaudoti skaitmeninius privalumus“, – sako vadovė.

Kaip rašoma pranešime, per 20 veiklos metų „Nestle Baltics“ pavyko visose kategorijose įtvirtinti stiprius prekės ženklus: kulinarijoje – „Maggi“, saldumynų segmente – „Lion“ ir „Kit Kat“, kavos segmente – „Nescafe“ ir „Nescafe Dolce Gusto“, augintinams skirtų prekių rinkoje – „Purina“ ir kt.