Atskirai „Utenos trikotažo“ bendrovės pajamos sumažėjo 7,6 proc. – iki 24,9 mln. eurų.

„Metai buvo labai sudėtingi visai tekstilės pramonei. Dalis „Utenos trikotažo“ užsakovų prarado pardavimus, todėl atidėjo arba išvis stabdė jau suplanuotus užsakymus“, – pranešime sako „Utenos trikotažo“ vadovas Petras Jašinskas.

Nurodoma, kad funkcinių-techninių drabužių gamintoja „Šatrija“ pernai realizavo produkcijos už 3 mln. eurų, t. y., 17,4 proc. mažiau nei 2019 metais. „Utenos trikotažo“ grupė patyrė 370 tūkst. eurų nuostolių prieš mokesčius, kai pernai grupės grynasis pelnas siekė 759 tūkst. eurų. Grupės EBITDA rodiklis (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją) 2020 metais siekė 1,2 mln. eurų – 30 proc. mažiau nei 2019 metais.

Pasak bendrovės, nuo koronaviruso sukeltų pasekmių nukentėjo daugiau nei 50 proc. bendrovės užsakovų – ypač paveikti buvo tie, kurie prekybą vykdo tik fizinėse parduotuvėse.

Užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai 2020 metais sumažėjo 14,4 proc. iki 19,8 mln. eurų.