„Mes pačią pirmą dieną pradėjome bendrauti su savo klientais. Tik mums šiek tiek užtruko laiko išsiaiškinti, kokios apimties ir kur yra pažeidimas, todėl mes nenorėjome sukelti labai didelės panikos. Galbūt ne iš karto sugebėjome susisiekti su visais klientais iš 111 tūkst. paskyrų, (...) nes kalbame apie trejų metų senumo duomenų bazę, ir ten informacija, lyginti su dabartine, skiriasi. Pas kažką pasikeitė elektroninis paštas, pas kažką pasikeitė telefono numeris, galbūt tą pasikeitusį numerį turi kitas žmogus“, – „Žinių radijui“ pirmadienį sakė K. Kaikaris.

„CityBee“ vadovas sakė suprantantis klientų nusivylimą, kurie buvo informuoti neiškart.

„Per naktį bandėme sulyginti pavogtos ir dabartinės duomenų bazės informaciją, tai ne šimtas, ne tūkstantis, ne dešimt tūkstančių įrašų, o šimtai tūkstančių, ir tai užtrunka laiko. Galiausiai 100 proc. taip ir nepavyko, nes tai yra neįmanoma tiksliai sulyginti visus klientus, identifikuoti kiekvieną. (...) Kai kurie, kurie pranešimo anksčiau nebuvo gavę e. paštu ir gavo tiks SMS žinutę po 2,5 dienos ar kada tai tiksliai įvyko, suprantu nusivylimą, bet mes iki tol nebuvome identifikavę kanalo, per kurį mes galime su juo kontaktuoti, stengdamiesi būti kuo tikslesni ir neinformuoti tų žmonių, kurių duomenys nebuvo pavogti“, – teigė K. Kaikaris.

ELTA primena, kad, paaiškėjus, jog kibernetiniai nusikaltėliai forume paskelbė apie 110 tūkst. Lietuvoje registruotų automobilių nuomos paslaugas teikiančios „CityBee“ klientų informaciją, Lietuvos kriminalinės policijos biuras pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl pavogtų duomenų.

Teisingumo ministrė Evelina Dobrovolska antradienį per spaudos konferenciją sakė, kad rizikos, kylančios nutekėjus dalies „CityBee“ klientų asmens duomenims, yra laikomos mažomis, todėl nukentėjusiems asmenims kol kas nesiūloma keisti banko kortelių ar vairuotojo pažymėjimo.