„Praėję metai buvo pilni iššūkių. Gerus finansinius rezultatus lėmė tai, kad laiku priėmėme reikiamus sprendimus ir pasiūlėme vartotojams aktualias paslaugas“, – pranešime žiniasklaidai sakė P. Masiulis.

Darbas ir mokslai iš namų ypač didelės reikšmės turėjo mobiliojo interneto duomenų vartojimo augimui. Palyginus su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais, paskutinį 2020 m. ketvirtį „Tele2“ klientai išnaršė 59,1 proc. daugiau duomenų – 71,6 tūkst. TB. Per visus 2020 m. operatoriaus tinkle iš viso buvo suvartota 237,2 tūkst. TB duomenų.

Namų interneto vartotojų skaičius šiame segmente išaugo iki 194 tūkst. – 13,5 proc. daugiau nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.

Nuotolinis gyvenimas augino ir iškalbėtų minučių skaičių – praėjusiais metais operatoriaus klientai telefonu prakalbėjo 0,8 mlrd. daugiau minučių nei 2019-aisiais. Visi jų skambučiai pernai sudarė 5,2 mlrd. minučių.

2020-aisiais bendrovės pajamos siekė 268,1 mln. eurų ir buvo 6,9 proc. didesnės nei prieš metus.
EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą) praėjusiais metais sudarė 99,4 mln. eurų ir buvo 10 proc. didesnis nei 2019 metais.

Šias metais bendrovė sumokėjo daugiau mokesčių nei 2019 m. – jų suma padidėjo nuo 46,8 mln. eurų iki 51,6 mln. eurų 2020-aisiais.

Paskutinio 2020-ųjų ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik 1,9 mln. klientų. Verslo klientų skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 17 proc. ir pasiekė 235,1 tūkst.

Vilniuje ir Kaune įkūrus nuosavus kontaktų centrus, „Tele2“ darbuotojų skaičius, lyginant šių metų ir 2020-ųjų sausį, augo nuo 582 iki 720.

„Tele2“ investicijos pernai siekė 11,4 mln. eurų. Per praėjusius metus operatorius įrengė 60 naujų 4G, 4G+ ir 4G++ bazinių stočių. Iš viso šiuo metu veikia 1378 „Tele2“ LTE stotys.