„Chevron“ vadovas Mike'as Wirthas ir jo kolega iš „ExxonMobil“ Darrenas Woodsas aptarė susijungimą tuo metu, kai naftos ir gamtinių dujų paklausa gerokai sumažėjo dėl valstybėse įvestų apribojimų, skirtų suvaldyti koronaviruso plitimą, teigia WSJ.

Leidinio šaltinių teigimu, preliminarios diskusijos apie susijungimą nebevyksta, tačiau gali būti atnaujintos ateityje.

Bendra šių įmonių rinkos kapitalizacija viršytų 350 mlrd. dolerių.
„Kartu jos taptų antra didžiausia naftos pramonės bendrove pagal rinkos kapitalizaciją ir gamybą, pagaminančia apie 7 mlrd. barelių naftos ir dujų kasdien, remiantis ikipandeminiais lygiais, ir nusileistų tik „Saudi Aramco“, – rašoma WSJ.

Vis dėlto, tokio masto susijungimas galimai pažeistų antimonopolijos įstatymus.

Daugelis sektoriaus ekspertų mano, kad naftos ir dujų sektoriaus įmonėms konsolidacija yra būtina, norint sumažinti išlaidas ir įveikti naftos paklausos sumažėjimą dėl pandemijos.

Be to, naftos pramonės sektorius turi pasiruošti tam, kad daugelis pasaulio šalių siekia sumažinti priklausomybę nuo iškastinio kuro dėl klimato kaitos.

Į valdžią JAV atėjus prezidentui Joe Bidenui, naftos pramonės milžinės, tikėtina, susidurs su administracija, kuri yra mažiau palanki naftos sektoriui nei ankstesnė Donaldo Trumpo administracija.

Penktadienį „Chevron“ paskelbė 2020 m. finansinius rezultatus. Bendrovė dėl pandemijos ir smukusių naftos kainų per metus patyrė 5,5 mlrd. dolerių nuostolių.