Kaip nurodoma, „Bolt“ yra pirmoji mobilumo platforma pasaulyje, teiksianti franšizę pavėžėjimo ir maisto pristatymo paslaugoms.

„Bolt“ franšizės plėtros vadovas Nikita Utkinsas pabrėžia, kad praėjusiais metais įmonės klientų skaičius išaugo beveik dvigubai – iki 50 milijonų klientų 40 šalių ir 200 miestų.

„Pradedame platinti verslo franšizę, kuri suteiks galimybę vietos verslininkams kurti verslą, pasitelkiant mūsų, rinkos lyderių, technologijas ir patirtį. Džiaugiamės, kad pavėžėjimo, mikromobilumo ir maisto pristatymo paslaugomis galės naudotis milijonai gyventojų Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, Lotynų Amerikoje ir ne tik“, – sako N. Utkinsas.

„Bolt“ bendradarbiaus su franšizės gavėjais, teiksiančiais mobilumo paslaugas vietinėse rinkose. Verslininkai bus atsakingi už rinkodarą, klientų aptarnavimą, pavežėjų ir kurjerių pritraukimą. Įmonės galės bendradarbiauti su „Bolt“, teikdamos vieną ar kelias paslaugas iš karto – pavėžėjimo, elektrinių paspirtukų ar dviračių nuomos, maisto pristatymo.

„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius neabejoja, kad franšizė padės bendrovei sėkmingai įsitvirtinti naujose svarbiose rinkose.

„Nuolat auganti ir tobulėjanti įmonė tapo įdomi ir paklausi įvairiuose pasaulio regionuose. Franšizės gavėjai-partneriai gerai išmano vietinę rinką, savo šalies įstatymus, kalbą, pažįsta kultūrą bei žmonių įpročius“, – teigia A. Pacevičius.

Sprendimas pradėti platinti franšizę paremtas ilgalaike „Bolt“ patirtimi bendradarbiaujant su partneriais, teikiančiais mobilumo paslaugas pasirinktose vietinėse rinkose.

„Nepaisant pastaraisiais metais stipriai augančios mobilumo paslaugų paklausos, šioje rinkoje vis dar yra milžiniškas potencialas inovacijoms. Tai parodė sėkmingas „Bolt“ bendradarbiavimas su vietos verslininkais tokiose šalyse kaip Meksika, Rusija ir Saudo Arabija“, – tvirtina N. Utkinsas.