„Klaipėdos jūrų uostas itin sėkmingai įveikė iššūkių nestokojusius metus. Be abejo, mūsų uosto stiprybė – krovinių diversifikacija, o kitas svarbus veiksnys – ilgalaikis ir nuolatinis investavimas į uosto infrastruktūrą ir į terminalų technologinį vystymą. Tačiau šie puikūs rezultatai rodo, kad privalome žiūrėti toliaregiškai ir kryptingai judėti į priekį, nes atotrūkis su kaimynais verčia mąstyti apie dar labiau aštrėsiančią konkurenciją“, – pranešime cituojamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Anot A. Latako, uostas turi būti vystomas ir plėtojamas, kad atitiktų besikeičiančios rinkos poreikius, infrastruktūrą būtina orientuoti į uosto pralaidumo ir dar didesnio laivybos saugumo didinimą.

Pernai Klaipėdos uoste keturiose krovinių kategorijose pasiektas geriausias visų laikų rezultatas – didžiausias augimas fiksuotas trąšų, grūdų, ro-ro, suskystintųjų gamtinių dujų segmentuose.

Pernai į Klaipėdos uostą atplaukė 6 453 laivai, tai 4,8 proc. mažiau nei užpernai.

Rygos jūrų uostas pernai perkrovė 32,7 mln. tonų (27,7 proc. mažiau nei 2019 metais), Talino – 19,9 mln. tonų (7 proc. daugiau).