Tinklo pardavimai Latvijoje praėjusiais metais siekė 30,5 mln. eurų, o Estijoje – 27 mln. eurų.

Pernai į tinklo plėtrą Lietuvoje „Hesburger“ investavo 2 mln. eurų – du nauji restoranai atvėrė duris Klaipėdoje ir Vilniuje balandžio pradžioje. Lietuvoje dabar veikia 57 „Hesburger“ restoranai.

„Nepaisant pandemijos, dėl kurios teko kuriam laikui uždaryti restoranus, o vėliau riboti jų veiklą tiekiant maistą tik išsinešti, mums pernai pavyko išlaikyti beveik tokį patį pardavimų lygį, kaip ir prieš metus“, – pranešime sako „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Per šiuos metus „Hesburger“ planuoja pradėti statyti du naujus restoranus, bus tęsiama esamų renovacijos ir skaitmeninimas. Pasak I. Salmelos, planuojama dar labiau sustiprinti mobiliosios „Hesburger“ programėlės funkcionalumą.

„Vartotojų įpročiai keičiasi, daugėja išankstinių užsakymų naudojantis mobiliąja programėle, taip pat populiarėja maisto išsinešti ir maisto pristatymo paslauga, leidžianti sumažinti kontaktus ir sutaupyti laiko“, - sakė I. Salmela.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)