Plaukiojantis dokas gruodžio pabaigoje priėmė pirmąjį laivą − 186 metrų ilgio ir 25 metrų pločio DFDS keltą „Optima Seaways“, po jo – Lenkijos keltų įmonės „Polferries“ keltą „Baltivia“, kurio ilgis 147 metrai, plotis − 24 metrai.

Pasak VLG grupės vadovo Arnoldo Šileikos, išaugę pajėgumai atveria naujas galimybes aptarnauti daugiau ir didesnių laivų bei papildyti bendrovės užsakymų portfelį.

„Įžengėme į naują etapą, tapome konkurencingesni, galime pasiūlyti platesnį paslaugų spektrą užsakovams bei remontui priimti didesnio tonažo − „Panamax“, „Post-Panamax“ ir „Aframax“ tipo laivus bei sėkmingai konkuruoti su didžiosiomis Europos laivų remonto įmonėmis“, − pranešime teigė A. Šileika.

Kituose dviejose VLG dokuose atnaujinami bendrovės „TT-Line“ keltai: „Marco Polo“ jau suremontuotas, o „Robin Hood“ bus baigtas artimiausiu metu.

VLG grupė vienija 14 bendrovių, iš kurių didžiausios – Vakarų Baltijos laivų statykla ir Vakarų laivų remontas. 96,89 proc. VLG akcijų priklauso Estijos „BLRT Grupp“.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)