Plaukiojantis dokas gruodžio pabaigoje priėmė pirmąjį laivą − 186 metrų ilgio ir 25 metrų pločio DFDS keltą „Optima Seaways“, po jo – Lenkijos keltų įmonės „Polferries“ keltą „Baltivia“, kurio ilgis 147 metrai, plotis − 24 metrai.

Pasak VLG grupės vadovo Arnoldo Šileikos, išaugę pajėgumai atveria naujas galimybes aptarnauti daugiau ir didesnių laivų bei papildyti bendrovės užsakymų portfelį.

„Įžengėme į naują etapą, tapome konkurencingesni, galime pasiūlyti platesnį paslaugų spektrą užsakovams bei remontui priimti didesnio tonažo − „Panamax“, „Post-Panamax“ ir „Aframax“ tipo laivus bei sėkmingai konkuruoti su didžiosiomis Europos laivų remonto įmonėmis“, − pranešime teigė A. Šileika.

Kituose dviejose VLG dokuose atnaujinami bendrovės „TT-Line“ keltai: „Marco Polo“ jau suremontuotas, o „Robin Hood“ bus baigtas artimiausiu metu.

VLG grupė vienija 14 bendrovių, iš kurių didžiausios – Vakarų Baltijos laivų statykla ir Vakarų laivų remontas. 96,89 proc. VLG akcijų priklauso Estijos „BLRT Grupp“.