Kūčių dieną, gruodžio 24-ąją, didžioji dalis prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ veikiančių kavinių ir restoranų, šiuo metu teikiančių tik maisto išsinešti paslaugą, dirbs nuo 10 iki 18 val. Įprastą savo darbo laiką trumpina ir „Senukai“ bei „Rimi“. „Senukų“ prekių atsiėmimo punktas dirbs nuo 8 iki 18 val., „Rimi“ – nuo 8 iki 20 val.

Pirmąją Kalėdų dieną prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ ir jame įsikūrusios parduotuvės bei paslaugų teikimo vietos nedirbs.

Antrąją Kalėdų dieną, gruodžio 26-ąją, „Megoje“ įsikūrusi „Rimi“ dirbs nuo 9 iki 20 val., „Senukų“ prekių atsiėmimo punktas – nuo 9 iki 19 val. Didžioji dalis kavinių ir restoranų maistą išsinešti tieks nuo 10 iki 20 val.

Naujųjų metų išvakarėse, gruodžio 31-ąją, dauguma „Megoje“ esančių prekybos ir paslaugų vietų darbą baigs anksčiau nei įprastai – dirbs nuo 10 iki 18 val. „Rimi“ klientus aptarnaus nuo 8 iki 21 val., o „Senukų“ prekių atsiėmimo punktas dirbs nuo 8 iki 18 val.

Sausio 1-ąją „Megoje“ dirbs tik „Rimi“ ir konditerijos gaminiais prekiaujanti „Alkava“. „Rimi“ darbo laikas – nuo 10 iki 20 val., „Alkavos“ – nuo 12 iki 18 val.

Dovanų šventėms nespėję įsigyti prekybos centro lankytojai galės tai padaryti ir visą šventinį laikotarpį: daugkartinio atsiskaitymo „Megos“ dovanų kortelėmis prekiaujantis informacijos centras gruodžio 24 d. dirbs 8–18 val., gruodžio 26 d. – 9–20 val., gruodžio 27–30 d. – nuo 9 iki 21 val., o gruodžio 31 d. – nuo 8 iki 18 val.

Prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ valdytojai atkreipia dėmesį, kad dalis prekybos ir paslaugų vietų, taip pat maistą išsinešti tiekiančių kavinių ir restoranų dirba individualiai nustatomu laiku, todėl lankytojai tikslų šventiniu laikotarpiu dirbančių prekybininkų sąrašą ir jų darbo laiką gali rasti prekybos centro interneto svetainėje.

Fizinės parduotuvės „Megoje“ tampa prekių atsiėmimo vietomis

Prekybos ir laisvalaikio centre be įprastai veiklą vykdančių maisto prekių parduotuvių, optikos ir ortopedijos salonų, finansines paslaugas teikiančių operatorių, vaistinių ir kitų būtiniausių prekių parduotuvių, internetinę prekybą pradėjo ir dalis prekybininkų, kurie dėl LR Vyriausybės ribojimų negali vykdyti jiems įprastos veiklos ir pirkėjų aptarnauti fizinėse parduotuvėse. Šių prekybininkų fizinės parduotuvės tapo internetu užsakytų prekių atsiėmimo punktais.

Pasak prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ generalinio direktoriaus pavaduotojos Ievos Goštautaitės-Gedutės, prekių atsiėmimo punktus įsirengė skirtingos kategorijos prekes pardavinėjančios parduotuvės.

„Internetinę prekybą pradėjo vykdyti ir saugius prekių atidavimo punktus fizinių parduotuvių vietose šiuo metu įsirengė 39 parduotuvės. Tarp jų – kompiuterine ir buities technika, drabužiais, avalyne, kosmetika, sporto, namų apyvokos prekėmis, vaikų žaislais ir kt. prekėmis prekiaujančios parduotuvės“, – sako I. Goštautaitė-Gedutė.

Pasak jos, kaip vykdoma internetinė prekyba, kokie prekių atsiėmimo terminai ir kaip pirkėjai informuojami apie paruoštas atsiimti prekes, priklauso nuo pačių prekybininkų. Svarbu viena – prekyba turi būti organizuojama laikantis maksimalaus saugumo reikalavimų.

„Pirkėjams prekes užsisakius internetu, vieni prekybininkai apie paruoštą atsiimti prekę informuoja skambučiu, kiti – trumpąja žinute, treti – elektroniniu laišku. Vis dėlto visi privalo pasirūpinti, kad prekių atidavimas būtų maksimaliai saugus ir vykdomas griežtai laikantis LR Vyriausybės nurodymų bei Nacionalinio visuomenės sveikatos centro rekomendacijų.

Prašome, kad tie prekybininkai, kurių parduotuvės turi įėjimus į prekybos centrą iš lauko, prekes atiduotų prie įėjimo į parduotuvę, pirkėjui parodžius telefonu ar elektroniniu paštu gautą patvirtinimą, kad prekė paruošta ir ją galima atsiimti. Prižiūrime, kad mažesnius užsakymus atiduodantys prekybininkai savo darbą organizuotų taip, kad išvengtume bet kokio pirkėjų būriavimosi vienoje vietoje vienu metu“, – teigia I. Goštautaitė-Gedutė.

Internetu užsakytų prekių atidavimo punktus fizinių parduotuvių vietose įsirengė „Aprangos galerija“, „Aromama“, „Aistra“, „Aroma & style“, „Bitė“, „Brain games“, „Denim Dream“, „Douglas“, „elitO“, „Etam“, „Eurokos“, „Fashion zone“, „Hiatus“, „Ideal“, „Iittala“, „Imdeco“, „Jysk“, „Kidzone“, „Loccitane“, „Lonas“, „Mados prieskoniai“, „Mohito“, „Regatta“, „Reserved“, „Senukai“, „Sinsay“, „Sportland“, „Tele2“, „Telia“, „Topocentras“, „Waggon Paris“, „Winner Sport“, „Žaislų planeta“, „Žygio batai“ ir kt.

Dalis kavinių ir restoranų („Charlie Pizza“, „Gan Bei City“, „Hesburger“ „Jo Malonė“, „Manami“, „Sushi Express“ ir „Talutti“) toliau teikia maisto išsinešti paslaugą.

Taip pat paslaugas toliau teikia „Lietuvos paštas“, „Lietuvos draudimas“, „SEB bankas“, „Gjensidige“, „General Financing“, valiutų keitykla „Exchange.lt“.

Keičiantis LR Vyriausybės reikalavimams, kaip karantino laikotarpiu turėtų būti organizuojama prekybininkų veikla, bus keičiami ir paties prekybos centro, ir atskirų jo parduotuvių darbo organizavimo principai ir laikas.

Prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ valdytojai primena, kad atvykus apsipirkti automobilius galima statyti antžeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje, o patekti į prekybos centrą – naudojantis visais pirmo aukšto įėjimais. Daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė lieka uždaryta, todėl uždaryti ir iš jos į prekybos centrą vedantys įėjimai.

Norint užtikrinti, kad apsilankymas prekybos centre būtų maksimaliai saugus, visi liečiami paviršiai „Megoje“ ir toliau sistemingai ir kruopščiai dezinfekuojami purkštuvais, kurie veikia elektrostatinės indukcijos principu ir dezinfekcine priemone padengia net sunkiai pasiekiamas vietas, oro ventiliavimo sistema dirba maksimaliu režimu ir iš lauko į prekybos centro vidų tiekia šviežią orą. Pirkėjų srautai stebimi realiuoju laiku, juos taip pat reguliuoja apsaugos darbuotojai.