LB išnagrinėjo beveik 70 vartojimo kredito sutarčių, sudarytų 2018–2020 metais su klientais, kurių pajamas arba jų dalį sudarė ne atlyginimas, o įvairios socialinės ar kitokio pobūdžio išmokos, pavyzdžiui, invalidumo, specialiųjų poreikių, nedarbo pašalpos ir panašiai.

„Tyrimo metu nustatyta, kad bendrovė netinkamai vertino klientų galimybes grąžinti vartojimo kreditą (pavyzdžiui, kai kurių gyventojų pajamos per mėnesį nesiekė nė 100 eurų) ir taip pažeidė Vartojimo kredito gavėjų kreditingumo vertinimo ir atsakingo skolinimo nuostatų ir Vartojimo kredito įstatymo reikalavimus“, – nurodo Lietuvos bankas.

Centrinis bankas nurodo, kad „Credit Service“ ėmėsi priemonių, kad ištaisytų padėtį – pakeitė vartotojų kreditingumo vertinimo principus, sustiprino kreditingumo vertinimo procesų automatizavimą.