„Kadangi sekmadienį Vyriausybė priėmė priesaiką ir buvo patvirtinta naujoji Vyriausybė, ji sekmadienį apsvarstė posėdyje savo reikalavimus ir klientai suskubo. Bandė skambinti sekmadienį, kas galėjo pasipildyti į šitas dvi dienas, nes kažkiek turėjom užrašymų šiomis dienomis, bet kiek galėjom išgelbėjom tuos, kurie buvo vėliau užsirašę: trečiadienį, ketvirtadienį, penktadienį. Aišku, visų priimti yra neįmanoma, iš tikrųjų“, – Delfi TV sakė „Pretty grožio namai“ savininkė Jovita Duknauskė.

Nors aptarnauti visų nepavyko, smulkių verslų atstovai sako, kad tokie ribojimai tarp jų sutinkami itin neigiamai. Jų nuomone, virusas plinta visai ne šiose vietose ir sugriežtinimus reikėtų įvesti kitur.

„Aš manau, kad didžiosios parduotuvės būtent ir yra didžiausia viruso plitimo vieta, nes mūsų parduotuvė nėra didelė, žmonių srautų taip pat nėra, mes galime juos riboti, įleisti po kelis, to artimo kontakto taip pat nėra, tu net kaip kasininkė neprieini arti, žmonių čia irgi nesusiburia eilės. Tai tikrai čia yra mažesnė rizika, negu didžiuosiuose prekybos centruose“, – teigė „Outlet Boutique“ vadovė Karolina Navickienė.

„Labai keista situacija, kadangi tokioms stomatologinėms klinikoms palikta dirbti, kai yra artimesnis kontaktas, kai yra klientas be kaukės, kontaktas žymiai artimesnis. O tokiems kaip grožio paslaugų salonams, manikiūrui, pedikiūrui yra uždrausta“, – sakė J. Duknauskė.

Smulkių verslų atstovai sako, kad jie dar nespėjo atsigauti po pirmojo karantino, o čia staiga įvestas antrasis. „Pretty grožio namų“ įkūrėja pasakoja, kad klientų kiekis sumažėjo net 60 proc., o neretai vietoj trijų grožio meistrių, salone darbuodavosi tik viena. Ji teigia, kad susigrąžinti klientus darosi vis sunkiau, mat šie suranda alternatyvas – vaikšto pas tas meistres, kurios paslaugas atlieka namų sąlygomis.

„Grožio salonai uždaryti, o paslaugos buvo teikiamos namuose. Tai ar tai yra gerai? Vėlgi, dabar uždarant mūsų saloną, kur pas mus yra galima patikrinti, yra galima pažiūrėti, kaip dirbama. Tai to negalima padaryti, kaip žmonės dirba, kokiais įrankiais, kokiomis sąlygomis ir kaip tai yra atliekama namuose“, – teigė J. Duknauskė.

O štai „Outlet Boutique“ vadovė sako, kad pirmasis karantinas kirto per klientų kišenes, todėl pardavimai buvo išties liūdni, tad antrasis karantinas – šiems verslams kaip perkūnas iš giedro dangaus.

„Klientai labai atsižvelgia į kainą, pradėjo taupyti ir skaičiuoti, pasvarsto, ar tikrai reikia, ar neturi panašios poros, tarkime, batų ir padaugėjo, nežymiai, bet padaugėjo grąžinimų su žmonių replikom, kad ai, pagalvojau, jog per daug išleidau, per brangus daiktas“, – nurodė K. Navickienė.

Vyriausybės nutarime rašoma, kad bus draudžiama teikti grožio, taip pat kitas paslaugas, kurių teikimo metu būtinas ilgesnis nei 15 minučių kontaktas tarp paslaugos teikėjo ir gavėjo. Kaip rašoma, šis draudimas netaikomas medicininės reabilitacijos paslaugoms, psichologinei pagalbai ir psichoterapijos paslaugoms, advokatų teikiamoms teisinėms paslaugoms, finansinėms paslaugoms.

J. Duknauskė tikina, kad trumpesnės nei 15 minučių paslaugos grožio salonams nepadės.

„Ką reiškia per 15 minučių? Kokią paslaugą gali atlikti? Gal tik nagučius palakuoti paprastu laku, net ne ilgalaikiu? Ar gal antakius padažyti be korekcijos? Čia yra kelios paslaugos ir dėl jų klientas tikrai gali ir neateiti“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (89)