Kaip teigiama, visą dėmesį bendrovė nuo šiol skirs moteriškiems drabužiams ir aksesuarams. Vyriausiąja atnaujinamo prekės ženklo dizainere tapo tarptautinės patirties mados industrijoje turinti Estijos dizainerė Margot Vaaderpass.

Pasak M. Vaaderpass, jai ir komandai keliamas tikslas užauginti „Ivo Nikkolo“ prekės ženklą tarptautiniu mastu – iš pradžių Baltijos šalyse, o kiek vėliau ir Vidurio bei Rytų Europos rinkose.

„Pirmoji atnaujinto prekės ženklo kolekcijos dalis parduotuves pasieks jau 2021 m. pavasarį, o rudens-žiemos kolekcija pilnai atspindės atnaujinto prekės ženklo filosofiją“, – sako dizainerė M. Vaaderpass.

Pasak „Baltika Group“ valdybos nario Flavio Perini, dėl strateginių priežasčių bei mažos paklausos rinkoje „Baltika“ greitu metu nutrauks prekybą formal elegant vyriškais drabužiais. Tačiau bendrovė svarsto įvairias galimybes dėl prekybos vyrišku asortimentu ateityje.

„Baltika Lietuva“ Lietuvos regiono mažmeninės prekybos direktorė Sigita Pakalnienė Delfi patikslino, kad prekės ženklų portfelį įmonė pertvarko palaipsniui.

„Pirmiausiai atsisakyta „Mosaic“ ir „Bastion“ prekės ženklų, šias kolekcijas integruojant į „Monton“ kolekciją. Šiuo metu įmonė kritiškai analizuoja savo parduotuvių tinklą. Palaipsniui uždaromos „Baltman“ ir senojo modelio „Ivo Nikkolo“ parduotuvės, nes šie ženklai negeneravo norimų verslo rezultatų.

Netrukus permainų sulauks ir „Monton“ tinklas. Nors šio ženklo ateityje bus atsisakyta, dalis pelningiausiai veikiančių „Monton“ parduotuvių bus rekonstruotos į atnaujinto „Ivo Nikkolo“ prekės ženklo parduotuves“, – informuoja S. Pakalnienė.

Teigiama, kad 2021 m. pabaigoje „Baltika“ planuoja turėti mažiau nei 40 parduotuvių Baltijos šalyse.

Delfi primena, kad jau anksčiau rašyta, jog „Monton“, „Baltman“, „Ivo Nikkolo“ parduotuves valdančioje „Baltika“ grupėje vyksta restruktūrizacija – persiderėjus su kreditoriais, mažinamos išlaidos, atsisakoma nepelningų parduotuvių. Įmonės atstovė teigė, kad pandemija pokyčius tik pagreitino.

„Iki šiol „Baltika“ buvo didžiulis mechanizmas – įmonė pati vykdė visus procesus: nuo kolekcijos sukūrimo, gamybos iki pardavimo. (...) Koncentruojamės tik į prekybą. Įmonės tikslas – veikti pelningai. Visose Baltijos šalyse uždaromos mažiau pelningos įmonės parduotuvės, dėmesį koncentruojant į veikiančias sėkmingai. Lietuva ne išimtis“, – Delfi anksčiau paaiškino S. Pakalnienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)