„Dėl išorinio uosto mano asmeninė nuomonė yra neigiama. Manęs dar niekas nėra įtikinęs, kad šitas projektas turi kokią nors prasmę. Aš nesu gera aplinkosaugininkė ir negaliu įvertinti tų pokyčių, kurie kiltų pakrantei. Galiu suprasti, kad kada kyla kažkokia rizika žmonių nuosavybei, tai žmonės paprastai visada būna nepatenkinti ir tai yra universali problema, bet manęs labiausiai kol kas neįtikina pati ekonomika. Negaliu įsivaizduoti, kaip, netapdama Kinijos krovinių aptarnavimo tašku, Lietuva gali šitiek padidinti krovą, kad tai turėtų kažkokią ekonominę prasmę“, – Seime teigė I. Šimonytė.

„Todėl tikrai nebūčiau niekaip pasiryžusi balsuoti už jokį sprendimą, kuriame šis sprendimas būtų numatytas. Manau, kad uosto plėtra turi kitų alternatyvų“, – pridūrė ji.

Šiuo metu rengiant Lietuvos bendrąjį planą yra atliekamas strateginis pasekmių aplinkai vertinimas (SPAV). Išorinio uosto vieta būtų parinkta atlikus SPAV ir palyginus du variantus – Melnragę ir Būtingę. Atlikus šias procedūras ateityje bus galima konstatuoti, kurioje vietoje galėtų atsirasti išorinis uostas.