„Mes rasime naujų būdų, kaip pasiekti kuo daugiau žmonių ir su jais bendrauti, kad įkvėptume juos naujiems sprendimams“, – pirmadienį sakė Konradas Grüssas, „Inter Ikea Systems“ generalinis direktorius. „Natūralus procesas“ yra versti naują puslapį, nes pasikeitė vartotojų elgsena, pridūrė jis.

Išplatintame pranešime spaudai rašoma, kad po 70-ies sėkmingų katalogo gyvavimo metų, IKEA verčia naują puslapį.

„Per daugybę metų jis tapo ikoniniu ir daugelio laukiamu idėjų ir sprendimų namams šaltiniu. Tačiau pastaraisiais metais IKEA vis labiau įsitvirtino skaitmeninėje erdvėje ir rado naujų būdų, kaip pasiekti dar daugiau žmonių. Pirkėjų elgsena ir medijos kanalų vartojimo įpročiai keitėsi, tad IKEA frančizės teises pasaulyje valdanti „Inter IKEA Systems B.V.” priėmė sprendimą – užversti paskutinį puslapį IKEA katalogo karjeroje”, – rašoma pranešime.

Teigiama, kad pastaruosius kelerius metus IKEA testavo naujus būdus ir formatus.

„Pastaraisiais metais transformavome daugybę mūsų bendravimo su pirkėjais aspektų, tad ir toliau ieškosime būdų, kanalų ir formatų, kaip pasiekti dar daugiau žmonių visame pasaulyje”, – sako K. Grüssas.

Informuojama, kad praėjusiais metais visame pasaulyje pardavimai internetu išaugo net 45 proc., o svetainė IKEA.com sulaukė daugiau nei 4 milijardų apsilankymų. Tuo pačiu metu, IKEA pasiūlė dar daugiau nuotolinių paslaugų ir išleido naujų skaitmeninių produktų.

5 faktai apie IKEA katalogą:

  • 1951 m. įkūrėjas Ingvaras Kampradas pats sudarė pirmąjį IKEA katalogą švedų kalba. 65 puslapių storio katalogas buvo atspausdintas 285 tūkst. tiražu ir išplatintas pietų Švedijoje.
  • 1998 m. pasirodė pirmoji brošiūra „IKEA verslui“, prieinama internetu. Tai specialus, išskirtinai sprendimams biurui skirtas leidinys. Tais metais ambicija buvo visą katalogą pristatyti skaitmeniniu būdu, tačiau dėl IT sistemų kompleksiškumo, šis žingsnis buvo atidėtas.
  • 2000 m. IKEA katalogas išleistas tiek spausdintine, tiek skaitmenine versijomis.
  • 2001 m. Švedijoje ir Danijoje pirmą kartą IKEA istorijoje startavo el. prekyba.
  • 2016 m. – IKEA katalogo populiarumo viršūnė. 69 jo versijos buvo išleistos 32 kalbomis, 200 mln. kopijų tiražu, daugiau nei 50-yje rinkų.