Pasirašyta AB „Lietuvos paštas“ ir tarptautinės siuntų tarnybos „Venipak“ bendradarbiavimo sutartis atveria naujas galimybės bendrovėms ir jų klientams - bendrovė „Venipak“ siuntas pristatys į 260 taškų LP EXPRESS terminaluose, taip klientams suteikdama daugiau galimybių siuntas atsiimti patogiausiose vietose.

Pastarojo laikotarpio „Venipak“ duomenimis, vien lapkričio mėnesį siuntų kiekis piko metu, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, buvo išaugęs 40 proc. – bendrovė prognozuoja, kad iki metų galo siuntų kiekis dar gali išaugti dvigubai.

Nuo 2012 m. Lietuvoje veikiantis LP EXPRESS terminalų tinklas klientams siūlo galimybę atsiimti siuntas iš terminalų net 81 Lietuvos mieste. Tad pradėjus bendradarbystę su Lietuvos paštu, „Venipak“ šių metų pabaigoje savo klientams pasiūlys dar patogesnį ir platesnį siuntų atsiėmimo tinklą – virš 450 taškų visoje Lietuvoje.

„Nuolat stebime rinką ir siekiame augti kartu, kad užtikrintume sklandžią siuntų logistiką tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Vienas iš mūsų svarbiausių šių metų tikslų buvo dvigubai greitesnis nepriekaištingos būklės siuntos pristatymas. O užklupusi pandemija siuntų poreikį dar labiau išaugino ne tik mums. Matome, kad Lietuvos paštas taip pat operatyviai reaguoja į besikeičiančią situaciją, aktyviai plečia savo terminalų tinklą. Tad tikime, jog ši partnerystė padės klientams garantuoti vieną patogiausių siuntų atsiėmimo tinklų Lietuvoje. Esame lietuviško kapitalo įmonės ir tikime, kad suvienijus turimą patirtį, išlaikysime pristatymo kokybę, investuosime į jos tobulinimą ir taip stiprinsime konkurencingumą“, – sako „Venipak“ vadovas Justas Šablinskas.

Anot Lietuvos pašto generalinės direktorės Astos Sungailienės, Lietuvoje veikiančioms siuntų pristatymo bendrovėms suvienijus jėgas, kokybiška paslauga tampa pasiekiama dar daugiau Lietuvos gyventojų, o tai itin svarbu ne tik šiuo ypatingu laikotarpiu, bet ir ilgalaikėje perspektyvoje.

„Lietuvos pašto misija yra visiems šalies gyventojams užtikrinti patogų ir greitą siuntimą bei gavimą. Dirbame kartu su plačiu partnerių tinklu, kuris yra atviras ir nuolat pildomas. Džiaugiamės, kad prie jo prisijungia ir „Venipak“. Gyvenant karantino sąlygomis ir prasidėjus kalėdiniam siuntų maratonui, svarbu neapsiriboti tik šio ypatingo laikotarpio aplinkybėmis, bet ir įžvelgti ilgalaikę perspektyvą – tendencijos rodo, kad siuntų kiekiai bus vis didesni, tad dirbant kartu kokybišką siuntų gavimą užtikrinsime daugiau šalies gyventojų“, – sako A. Sungailienė.

Klientams užsisakius bendrovės „Venipak“ teikiamą siuntų pristatymo terminaluose paslaugą, informacija SMS žinute nukreips į siuntos atsiėmimą LP EXPRESS terminale. „Klientai vertina greitą ir kokybišką mūsų pristatymo paslaugą. Laikydamiesi aukštų kokybės standartų, savo klientų siuntas į LP EXPRESS paštomatus mes ir toliau pristatysime patys“, – sako „Venipak“ vadovas J. Šablinskas.

„Venipak” siuntas pristato ir į kitus partnerių „Pick-up“ punktus: „Eurokos“ parduotuvėse, „Vagos“ knygynuose, taip pat parduotuvėse „Aibė“ ir kituose paslaugų centruose. Rinkoje jau pasirodė ir pirmieji 11 bekontakčių „Venipak“ paštomatų, valdomų inovatyvia QR kodų sistema – juos bendrovė pristatė Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje.

Artimiausiuose planuose – dar spartesnė plėtra. Paštomatų tinklui didinti „Venipak“ numačiusi ateinančiais metais skirti iki 2 mln. Eur. Bendram infrastruktūros, paslaugų tobulinimui ir tarptautinei plėtrai per sekančius ketverius metus planuojama investuoti iki 20 mln. Eur.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)