Kaip rašoma pranešime, lapkričio 21 dieną, naktį iš penktadienio į šeštadienį, dėl atliekamų didesnės apimties darbų iki 40 minučių – nuo 4.20 iki 5.00 val. nebus galimybės atsiskaityti kortele ir pasiimti grynųjų bankomatuose, neveiks SEB banko mokėjimo kortelių skaitytuvai prekybos vietose.

Taip pat dėl atliekamų IT darbų nuo 4.00 iki 8.00 val. ryto laikinai neveiks SEB interneto bankas ir mobilioji programėlė, nebus atliekami mokėjimai kai kuriose el. parduotuvėse, kai atsiskaitant už prekes ar paslaugas savo tapatybę reikia patvirtinti SEB interneto banke.

„IT profilaktikos darbus atliekame periodiškai ir jų laiką parenkame taip, kad darbai turėtų kuo mažiau įtakos klientams, t. y. kai elektroninėmis banko paslaugomis naudojamasi mažiausiai. Periodiškai atliekami IT darbai padeda bankui tobulinti savo IT sistemas, gerinti jų saugumą, greitaveiką ir kokybę“, – sako Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė, SEB banko valdybos narė ir SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė.

SEB bankas atsiprašo dėl galimų nepatogumų ir siūlo reikiamas finansines operacijas atlikti iš anksto arba IT profilaktikos darbams pasibaigus, taip pat, jei reikia, iš anksto pasirūpinti grynaisiais pinigais.