Krizė skatina pažangą: virtuali konsultacija

Prognozės, kad sulauksime antros koronaviruso bangos – pasitvirtino. Tą rodo ir rekordus mušantys užsikrėtusiųjų skaičiai ir mažėjantis pirkėjų srautas prekybos centruose. Priešinga situacija virtualiose apsipirkimo platformose – čia ir vėl pastebimas pagyvėjimas. Pasak verslininkų, tam buvo ruoštasi, todėl naujos paslaugos internetinėje erdvėje vis labiau primins realią patirtį fizinėje parduotuvėje.

Kaip rašoma pranešime spaudai, pandemija ne tik įnešė sumaišties, bet ir naujovių, paskatino pažangą ir verslininkų išradingumą. Didžioji dalis verslų persikėlė į virtualią erdvę, pradėjo konsultuoti klientus telefonu ar aprodyti prekių asortimentą tiesiogiai video skambučiu.

Šią savaitę sporto ir laisvalaikio apranga prekiaujantis tinklas „SPORT 4U“ pristatė naują paslaugą – pasiūlė klientams virtualią konsultaciją video skambučiu.

„Kas iki pandemijos neturėjo susikūrę elektroninės parduotuvės, suskubo tą padaryti. Mūsų tinklas elektroninę prekybą vykdo jau ne vienerius metus, tačiau vien tik to neužtenka. Virtualioje erdvėje konkurencija dar didesnė, todėl privalai rasti būdų, kaip išsiskirti. Taip gimė idėja pasiūlyti klientui konsultaciją telefonu su įjungta vaizdo kamera.

Žinome, kaip sunku pakeisti „gyvą“ apsipirkimą, tačiau apžiūrėti prekę 360 laipsnių kampu tiesiogiai iš prekybos vietos savo telefono ekrane turi ir savitų privalumų: žmonėms nereikia būriuotis parduotuvėje, jie gali apsipirkti saugiai ribodami kontaktus“, – pasakoja sporto ir laisvalaikio apranga prekiaujančios el. parduotuvės „sport4u.lt“ pardavimų vadovė Vita Rašinskė.

Moteris pripažino, kad verslui teko suktis ir ieškoti išeičių, kaip prisitaikyti prie šiandieninės situacijos, kai žmonės vis labiau vengia eiti į prekybos centrus ir ieško būdų apsipirkti saugiai internetu.

„Katė maiše“ – negresia

Rūbai, avalynė – tai prekės, kurias įsigyti internetu yra bene sudėtingiausia. Suknelė vienaip atrodo ant manekeno, o kitaip gali atrodyti užsidėjus. Tačiau didžiulis e. parduotuvių privalumas – bet kokį drabužį ar avalynę galima grąžinti ar pakeisti kitu dydžiu.

„Pastebime, kad internetinėse parduotuvėse apsiperkantys nepatikliai vertina vaizdą, kurį mato. Gražios nuotraukos patraukia dėmesį, bet ir pažadina „vidinį kritiką“, kuris klausia – „Ar tai nėra fake‘as (liet. apgaulė)?“. Ir iš tiesų el. parduotuvėse esančios nuotraukos ne visada atspindi realų drabužio ar avalynės vaizdą. Tuo tarpu video skambučio metu yra galimybė apžiūrėti prekę iš visų pusių, lengviau įvertinti audinio tekstūrą, kitas prekės savybes – tarp jų ir dydį“, – sako V. Rašinskė.

Ji taip pat atkreipia dėmesį, kad fizinėje parduotuvėje konsultantas ne visada turi laiko prieiti prie kliento ir plačiau papasakoti apie prekę jei, pavyzdžiui, tuo metu yra didelis žmonių srautas. Vaizdo skambutis konsultantui garantuoja tokią galimybę, o svarbiausia – tai visiškai saugu ir taupo laiką.

Pasivaikščioti po baldų saloną – su 3D virtualios realybės akiniais

Išskirtiniai technologiniai sprendimai pasiekė ir baldų rinką. Norintys įsigyti patogią sofą, virtuvines kėdes, šviestuvą ar net masažinį SPA baseiną, gali virtualiai vaikščioti po salonus. Tokią galimybę siūlo interjero ir eksterjero studija „Vipzone“.

Prekes galima ne tik pamatyti, bet aplink jas virtualiai apeiti ir įsitikinti, kad tai tikrai ta prekė, kokios ieškote. O jei jūsų terasos ar kambario matmenys yra riboti, 3D programoje pasirinkę liniuotės funkciją, lengvai sužinosite labai tikslius dominančių prekių matmenis.

Pasivaikščioti po baldų salonus galima ir užsidėjus 3D virtualios realybės akinius.

Keičiasi ir įmonių renginių formatas

Ne tik prekybos sektoriuje atsiranda naujovių, prie esamos situacijos išradingai prisitaiko ir vieni labiausiai nuo pasaulinės pandemijos nukentėję renginių organizatoriai. Renginių organizavimo ir vadybos agentūra „1 Vienintelis“ ir jos įkūrėjas, renginių organizatorius Mantas Kazlauskas pradėjo rengti virtualias šventes ne tik draugams, kolegoms, bet ir įmonėms. Naujoji realybė keičia ir įmonių tradicijas: dabar ne tik vakarėliai, bet ir team building‘ai per vaizdo konferencijų ir pokalbių platformą jau tampa kasdienybe.

„Šie neįprasti laikai ne tik riboja, bet ir padeda atrasti naujas formas. Surengti virtualų vakarėlį su draugų kompanija, kuriame gros muzikantai, bus mago šou ir vaišės – visiškai įmanoma. Nors visus tokio vakarėlio dalyvius skirs didelis atstumas ir vieni kitus matys kompiuterio ekrane, bendravimui ir linksmybėms tai netrukdo. Svarbiausia – nusiteikimas ir naujos realybės priėmimas kaip galimybės išbandyti kažką unikalaus ar kitokio“, – sako renginių organizatorius M. Kazlauskas.

Virtualių vakarėlių subtilybė pritaikoma ir svarbiausiose šventėse. Neseniai vestuvių ceremonija buvo tiesiogiai transliuojama visiems svečiams, kurie dėl pandemijos negalėjo joje dalyvauti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)