Kaip rašoma pranešime, pirmąsias elektronines kainų etiketes „Lidl“ Lietuvoje išbandė dar praėjusią vasarą, Vilniuje naujai atidarytoje parduotuveje G9 prekybos centre. Pasiteisinus šiam sprendimui, šį rudenį nuspręsta elektroninius kainolapius įdiegti ir likusiose tinklo parduotuvėse.

„Pirmosios elektroninės kainų etiketės mūsų tinkle buvo įdiegtos praėjusių metų liepą. Tuo metu šie kainolapiai buvo bandomi tiek Lietuvoje, tiek ir kitų šalių „Lidl“ parduotuvėse. Ištestavę šį pilotinį sprendimą, išbandyti elektroninius kainolapius vaisių ir daržovių skyriuose bei gėlių stende, nusprendėme kainolapius įdiegti ir visose 50 tinklo parduotuvių“, – teigė „Lidl Lietuva“ Pardavimų organizavimo departamento vadovas Paulius Trijonis.

„Lidl“ įdiegė elektronines kainų etiketes
Foto: Bendrovės nuotr.

Pasak jo, elektroniniai kainolapiai ne tik padės sumažinti galimą žmogiškosios klaidos riziką, tačiau prisidės ir prie tvaresnės aplinkos sprendimų.

„Vienas iš šių kainolapių tikslų yra užtikrinti kuo tikslesnę informaciją klientams, nes keičiant kainolapius rankiniu būdu visuomet išlieka tam tikra žmogiškosios klaidos rizika. Tokie kainolapiai sumažina darbo ir mūsų tinklo darbuotojams, ir tuo pačiu leidžia itin aiškiai bei patogiai pateikti informaciją pirkėjams.

Žinoma, nereikėtų pamiršti ir šių kainolapių tvarumo, kuris leidžia prisidėti prie gamtos tausojimo. Šiems kainolapiams naudojamos baterijos gali užtekti iki aštuonerių metų, nes kainolapiai nereikalauja energijos atvaizdo palaikymui, o tik jo atnaujinimui. Be to, elektroninių kainolapių naudojimas leidžia sutaupyti nemažai popieriaus, kuris paprastai yra naudojamas kainų etiketėms“, – kalbėjo „Lidl Lietuva“ Pardavimų organizavimo departamento vadovas.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 50 prekybos tinklo parduotuvių 20-tyje šalies miestų – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine bei Šilutėje.