„Klientų srautas pas mus nukrito dėl bendros situacijos, nes susideda a+b+c. Kiekvienas apribojimas papildomai mažina srautą, bet ir bendra situacija tokia, kad įmonės masiškai pradeda dirbti iš namų, todėl stebime srautų mažėjimą ir taip yra pas visus“, – apie situaciją šiandien sakė restoranus „Katpėdėlė“, „Charlie Pizza“, „Manami“ ir kt. Valdantis G. Balnis.

„Pas mus klientų srautai dabar kritę apie 50 proc. lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Štai ir vakar dienos apyvarta buvo 50 proc. mažesnė nei prieš metus analogišku metu“, – pridūrė jis.

Paklaustas, kiek įtakos klientų srauto kritimui turėjo nuo pirmadienio įvesta privaloma klientų registracija kavinėse ir restoranuose, vadovas aiškino, kad buvo tokių, kurie sužinoję, kad teks registruotis, apsisuko ir išėjo, tačiau bendram svečių srauto mažėjimui tai nebuvo pagrindinis faktorius.

50 proc. mažėjant įmonės apyvartai, G. Balnis šiandien sako besitikintis, kad išgyventi padės nauji valdžios sprendimai, mat šiuo metu yra derinamas pagalbos paketas.

Gediminas Balnis

„Yra ruošiamos subsidijos veiklai, tačiau projektas dar nepatvirtintas. Jis geras, svarbu tik, kad pakeliui neatsirastų daug kablelių ar daugtaškių. Kaip mes galime išgyventi su tokiais didžiuliais kritimais? Neįmanoma. Patys jau niekaip“, – kalbėjo vadovas.

Kaip teigė, šiuo metu jo valdomoje įmonėje prastovose žmonių nėra, tačiau netrukus gali nutikti ir taip, kad dalis jų ten bus išleidžiama.

„Supraskite, darbo yra, reikia registruoti žmones, atstumai dideli, darbas neefektyvus, toli vaikščioti, aptarnauti, valyti, dezinfekuoti, tai srautų nėra, bet darbo yra“, – sakė jis.

G. Balnis prasitarė, kad neatmeta galimybės, jog kai kuriuos valdomus restoranus gali tekti ir laikinai uždaryti.

„Visos galimybės yra svarstomos. Tikrai gali būti, kad kažkuriose vietose uždarysime, jeigu ateis tik vienas klientas per dieną. Tada nebus prasmės tas patalpas laikyti atidarytas“, – sakė jis.